29.10.2010

Animasjon og kakebokser

Endelig er det helg igjen, men den er så full at jeg nesten ville hatt skole (NESTEN!).
Til mandag må jeg lage en animasjon på 19 stykk A6-ark OG øve til prøve.
Også skal jeg selge kakebokser.



















Som tiendeklassinger selger man som regel kakebokser.
60,- for både lillebrors og morfars, og 50,- for bestefars og mormors.
35 bokser skal jeg selge.
Det blir spennende å se om jeg får dem solgt. 3 har da forsvunnet allerede ;)

Å øve til en RLE-prøve er nok i seg selv, men når man må lage en animasjon, da har man gått over streken.
Jeg som ikke kan tegne!!
Også må man jo gjøre sine (annen hver) ukentlige oppgaver...
Wish me luck, I need it.

Solgt kakebokser før?
Eller laget en animasjon for hånd?

Siv
xxx

Om dere vil gjøre helga mi lysere, så kan dere 'like' bloggen på facebook!
Ja, det blir vel for dere andre enn de 45 som allerede har gjort det.

12 kommentarer:

  1. NAM! endelii bynne dokker å selge de! Glede mæ tel æ får kloa i Sjokoladefarn<33
    Lykke til på prøven Siv, det skal gå så bra så :)

    SvarSlett
  2. ÅH, MORMORS SJOKOLADEFLARN E SÅÅÅÅ GODT!!!!! utropstegn <3

    Lykke til :-) Vi har prøve på mandag. Kan stoffe egentlig sånn passe bra, men æ ska virkelig(!) øve i helga. Bare spørr Lotte, hehe ;)

    SvarSlett
  3. har hatt en del kakebokser å selge opp gjennom åra ja :P
    Animasjon ahr jeg laget og men bare sånn liten greie i kunst og håndtverk en gang i tia. Men Lykke til med RLE prøven da :)

    SvarSlett
  4. naaaaam, ja :D
    jepp, mange ganger x)

    SvarSlett
  5. LILLEBRORS BESTE ! (Y) de som smaker sånn lakris :'D <3 yummmmi, yepp, denne gangen var det ikke en negativ kommentar fra ''anonym''

    SvarSlett
  6. Ja! har både laget animasjonsblokk og solgt kakebokser ;P
    Lykke til på RLE-prøven + animasjonsblokken!!!

    SvarSlett
  7. Lillebrors og morfars; 60 kr
    mormors og bestefars; 50 kr

    SvarSlett
  8. Aaah, jeg savner ikke de kakeboksene der! De var et mareritt å selge. Endte med at mamma og mormor kjøpte over halvparten. Vi spiste oss ihjel på de -unnskyld språket- jævla kjeksene den jula. Hehehe.

    SvarSlett
  9. Har faktisk aldri vært med på å selge sånne selv, men med to småbrødre har det blitt litt likevel ;) Min favoritt må være... jo, såklart! "Mormors doble sjokoladeflarn"! De er FARLIG gode. Kanskje du har mulighet til å sende en boks nedover, så betaler jeg porto? :)
    Animasjonslaging for hånd har jeg såvidt vært med på, vi lagde en gang en stor slags scene med forskjellige situasjoner i Lego, Daniel, Aleksander (småbrødre) og jeg. Da brukte vi såklart et kamerastativ, masser av Lego, litt ekte elektrisitet, bomull til snø og andre ting som gjorde det hele ganske gøy å ta bilder av. Tror handlingen var at en liten familie satt hjemme i stua foran TV'n, minstemann krabbet frem og tilbake, og plutselig skulle mammaen føde og vi måtte i hui og hast ringe ambulanse og få kjørt den bort til døra, frakte moren ut i bilen og kjøre av gårde. Slutten av filmen handlet om hva minstemann fant på hjemme etter at de dro, for i forfjamselsen glemte de rent å ta ham med! Hoho... Hva skal animasjonen din dreie seg om, da?
    Lykke til ihvertfall! Må jo si det selv om jeg jo tror du vil klare deg heeelt fint. :)

    SvarSlett
  10. Sv.: Åja, men det skjønner jeg veldig godt. Men hvis du finner ut at det blir vanskelig å sende unna noen av de andre, er ikke litt mer enn hundre kroner store greiene å betale for å hjelpe deg litt. ;)

    SvarSlett
  11. Morfars kjekssjokolade er jo bare BEST!

    I fjor, før jul, så gikk vi i 10. klassen ut å solgte disse kjeksene.. :) Har liksom vært en tradisjon i maaange år, så i bygda vår ble de kjeksene til julekjekser rett og slett ;)

    Animasjon er gøy! :D
    Holder på med mye av det og på MK :)

    x

    SvarSlett