24.10.2010

Loppemarkedhjelper

Før var jeg alltid så opphengt i å kjøpe lopper for alle penga.
I år så jeg bare for å se.
Også hjalp jeg til på kjøkkenet.




















Her var vi nesten ferdige...

























Vi kom fram til at dette er hva Bergans satser på i høst. Awesome, eller? ;)


I går var jeg der to timer, fra 11 til 13.
Jeg og L tørket asjetter, kopper, glass og bestikk.
Vi vasket opp.
Vi satte på plass.
Og det samme gjorde vi i dag, fra 15-17.30.
Brevet til bestemor ble skrevet, boka ble startet på, jeg spiste SYKT mye godis i går, og jeg spilte inn Shine a Light-coveret. Så, hva har jeg IKKE fått gjort denne helga? ;)
Forresten; Facebook-gruppa er der fortsatt!

Hva har du brukt helga på?

Siv
xxx

4 kommentarer:

  1. E jo litt artig å gå på loppemarked da, å se på alt som e der; både rare, fine og spesielle ting. :-)

    Har brukt helga på å slappe max av på hytta! :)

    SvarSlett
  2. Hei Hei! Glad jeg stakk innom denne bloggen ;) du skriver og synger kjempebra!
    Har akkurat startet å blogge så håper du tar en liten titt...

    SvarSlett
  3. Jeg har brukt helga på å være i Manchester som du allerede veit hehe. Og nå skal jeg bruke de neste minuttene på å høre på din Shine A Light cover :D

    SvarSlett
  4. Loppemarked er så gøy! :D
    Finner alltid mye kult da :)

    Helga ble jo brukt i England da - som du allerede har fått med deg :P

    x

    SvarSlett