21.10.2010

Back on track

Jeg har ikke spilt trekkspill siden konfirmasjonen min i mai.
I dag var jeg hos trekkspilllæreren, der jeg både fikk pannekaker og spilt litt!
Her kommer en av sangene som trekkspillgruppa spilte inn på cd for noen år siden:

Oh When The Saints


Det er ikke mange på min alder som liker trekkspillmusikk.
Jeg synes det er koselig å spille, men det kan være et strev å drasse på spillet!
Etter en hyggelig ettermiddag, trimmet jeg med M.
Var godt å være sammen med henne, har vært lite av det i det siste...
Hun fikk også høre sangen min, som hun mente var fin.
Dere skal få høre den, promise, men først skal dere få høre et McFly cover!
Jeg håper det blir til helga.

Hva synes du om trekkspillmusikk?

Siv
xxx

4 kommentarer:

  1. Hm, har ingenting i mot det, men e ingenting æ bruke å høre på :p høre forsåvidt aldri kun på melodi. Æ må ha en fin melodi, og en tekst til, så æ kan sønge, eller tenke teksten i hode når æ høre sangen. :-)

    Men e det en ting derimot æ ìkke like, så e det felegnekking! haha. Fele og fiolinspill.. Har aldri likt det nåkka særlig ;o
    .. så du ska tru æ bei fort lei av fairytale! :p

    Glede mæ til å høre dem sangan :))

    SvarSlett
  2. sv; hehe, kan jeg vettu ^^ stress med snø :P

    SvarSlett
  3. Jeg hører aldri på trekkspill musikk. Men har ingenting i mot det. Syns det er skikkelig kult at du spiller det! Skulle ønske jeg kunne spille et sånn litt fancy instrument! haha :p

    SvarSlett
  4. Naboen min hadde trekkspill en gang og jeg hadde helt dilla på å spille! Jeg kunne jo selvsagt ikke en dritt, men gøy allikevel :P

    Meeen, må nok si at jeg holder meg til gitaren for øyeblikket :P

    x

    SvarSlett