08.10.2010

In My head - cover

Nå, endelig har jeg gjort det store. Jeg har knødd ferdig et cover!
To jenter spurte så fint om hvorfor det bare er audio på covrene mine.
Jeg fant ut jeg skulle gi dere litt mer denne gangen, da.



In My Head, opprinnelig av Jason Derulo.



Da denne ble spillt inn var jeg allerede ganske så lei av sangen.
Det var vel 6. gangen jeg spilte sangen i går, men bare andre gangen den virkelig ble spillt inn...
Dere finner sikkert noe tull der også, men jeg orket ikke å spille den inn flere ganger;
Den ble da ikke så aller værst!

Håper det stiller til forventningene!!

Siv
xxx

9 kommentarer:

  1. flott siv
    du er flenk .

    SvarSlett
  2. du e flenk! :D
    kem va di to jenten ? (A)
    du trur vell ikje at æ kanskje kjenne di ? xD

    SvarSlett
  3. sv; ja, ikke sant :D jeg søkte på det her en dag, og da dukket du opp og :p har vært inne på bloggen din før skjønner du =D
    jepp, det er meg og bjørn johan :D

    SvarSlett
  4. ja, hehe :p ja, han er kjempe snill! jeg var backstage med han og vi snakket om masse forskjellig ;) utrolig snill! :D

    SvarSlett
  5. kjempebra cover Siv! du er så flink, er utrolig stolt av deg <3
    sv; du er FLOTT! :D

    SvarSlett
  6. æ synes fortsatt du e kjempeflink til å sønge!! :D

    SvarSlett
  7. Så utrolig flink du er! :D Wow, utrolig imponerende, altså! :)

    SvarSlett
  8. Like bra som alltid Siv! :) Synes du skal covre no McFly snart altså! :D

    SvarSlett
  9. Digger coverene dine Siv! ^^
    Keep up the good work (Y)

    xxx

    SvarSlett