06.10.2010

Positivitet

I dag føler jeg meg positivt innstillt til resten av skoleåret med klassen.
De er faktisk ganske rimelige, de fleste av dem.
I alle fall når de bare får tenke litt. Og ikke har den instanlye oppfatning av at jeg er kontrollfreak.



























Good one!


Skrivedagen gikk bra i dag også, gitt!
Jeg har funnet min vei; ha en idé som går an å snu om, før jeg tropper opp på skolen.
Jeg lovet Rikke å poste mandagen's tekst, men jeg skal se hva lærerne sier om den først, og ha med rettingen etterpå, så slipper dere all eventuell skrivefeil!
Og jeg har lyst til å poste dagens skrivedag. Jeg ble ganske så fornøyd, men vi får se hva jeg mener om noen uker!
Kanskje dere vil vente til etter at den er rettet også, for jeg er usikker på hvor stø jeg er i nynorsk.

Hva synes du om livet for tiden?

Siv
xxx

7 kommentarer:

  1. Hva jeg synes om livet? At det er tilmålt, uberegnelig og verdifullt. Grandtante sovnet stille inn mens vi var der, lillebror, mamma, mormor, onkel og grandtante, uten smerter og helt fredfullt. Vi lyste velsignelsen over henne, og sang "O, bli hos meg", og jeg lukket øynene hennes igjen. En veldig spesiell opplevelse, men det var ganske fint også. Det var godt at hun ikke dro mens jeg satt der alene i natt, men at det skjedde da vi var der alle sammen.

    Blir bra om du vil poste et par tekster fra skolen, tror nok du er stødig i både bokmål og nynorsk, jeg. :]

    SvarSlett
  2. Haha, sinnsykt bra sistat ja. Det skal jeg bruke ;)

    SvarSlett
  3. bra at skrivedagen gikk bra! :D
    - hmmm.. det går kjempebra! noen personer har liksom forvandlet seg og sånt, men selv jeg har fått nye venner og alt, så det går bra med livet nå <3

    SvarSlett
  4. Sv.: Tusen takk for det! Ja, det var spesielt å være der da hun var borte, men det var ikke ekkelt eller noe... [':

    SvarSlett
  5. Gleder meg til å lese teksten din, Siv! :)

    Akkurat nå syns jeg livet er nesten bra. Med andre ord er jeg nesten frisk og klar for å nyte helga x)

    SvarSlett
  6. Livet er... en berg-og-dal-bane.
    Men det blir stadig bedre! Og litt verre. Også litt bedre igjen.
    Men det er sånn berg-og-dal-baner fungerer. Tror jeg :P

    xxx

    SvarSlett
  7. jeg gleder meg supermasse til å lese den, Siv! :)

    Hva jeg synes om livet for tiden? JEG NYTER HVERT MINUTT, for å si det sånn ^^

    SvarSlett