05.10.2010

Randomness

I dag føler jeg for å skrive bare for å skrive.
Jeg gjør sikkert det ofte nok uansett...















Thank you weheartit.com


Det er varmt i dag. Det er nesten så det er varmere enn det var i sommer. Global oppvarming, vet dere.
Vi hadde prøve i naturfag. Det gikk ganske bra. Jeg forklarte naturlig utvalg for læreren min.
I gym hadde vi styrketrening. Jeg var skikkelig flink.
Det er ikke lett å holde seg unna kjeks når det ligger en åpnet pakke i skuffen.
I alle fall ikke når jeg er sulten.
Derfor spiste jeg meg en dots nettopp!
Dere skal få et nytt cover om ikke lenge. Jeg har planlagt det ei god stund nå.

Også må dere få høre noen vitser som jeg fikk latterkikk av da jeg hadde skrivedag i går.
Dette er de 2 beste (av fire) vitsene jeg kan:

"Det var en gang en mann som het Jon og han var fra Son.
Med tanke på at dette rimte sa han alltid den strofa når han var stolt av noe:
hei jeg heter jon og jeg er fra son.
En dag han var på fest, hadde han fått napp hos ei skikkelig lekker dame, og etter de var ferdige sa han stolt mens han kledde på seg:
-Hei jeg heter jon og jeg er fra son!
Da svarte dama:
- Hei jeg heter knut og jeg har kledd meg ut."


Det var en gang en mann som sto med pikken oppi en pose med nøtter,
så kom det en annen man forbi og sa "What are you doing?"
Da svarte mannen "I'm fucking nuts!"



Hva føler du for å fortelle? Noe random?
Kanskje en enda bedre (tørrere) vits?

Siv
xxx

5 kommentarer:

  1. De vitsene fikk meg til å le! Takk Siv! Trengte det nå! :) og jeg gleder meg til å høre ny cover! :D

    SvarSlett
  2. Hahahaha, brae vitser! :D :D LOL
    yaaay, gleder meg til en ny cover, bare så du vet; du synger så nydelig <3

    SvarSlett
  3. Hahø. ;P

    Gleder meg til nytt cover, jeg også! Har tenkt på å spille inn noe jeg også. Hva heter du på YouTube igjen? :)
    Sv.: Helt sant - det går mot vinter, men som du sier, det har vært tilnærmet sommervarme de siste dagene altså.

    SvarSlett
  4. Hehe, fikk meg til å smile det der :P
    Men det skal egentlig ikke så mye til.. x)

    xx

    SvarSlett
  5. hahaha xD

    uhm, nei.. æ kan egentlig ikke så mange vitsa.. bruke å google vitsa iblant, HAHA.
    men det e jo artiast å høre vitsa som man aldri har hørt før da :-p

    SvarSlett