04.10.2010

Volleyball #2

Jeg vil kalle dagens økt for første trening.
I går fikk vi satt opp et skikkelig nett.
10 stykk var vi som møtte opp etter skolen i dag.



















Vi har ingen trener.
Vi har ingen drakter.
Men vi har to baller, et nett og mye spillelyst!
Vi spilte i hele 1 1/2 time i dag, and more to come.
Det eneste dumme er at:
a) vi har noe sykt med konkurranseinstink hele gjengen, så om vi først er uenige om poengene, kan det ta litt av.
b) noen av gutta er litt useriøse.

Noen andre som har mye konkurranseinstinkt?

Siv
xxx

5 kommentarer:

  1. :) d va arti idag :)

    SvarSlett
  2. Fra treningen på Medby har jeg noe ideer til hva vi kan trene med. Oppvarming; Dele inn i små lag, vi spiller på LITEN bane. Rullering ol.
    Mellomøkt; Øve på å smashe og å legge opp.
    Slutt; Volleyballspill!

    Oppvarming og mellomøkten skal ikke ta så lang tid(!!)

    - H

    SvarSlett
  3. Volley er gøy! Og jeg har syyyykt med konkurranseinstinkt haha.

    sv: vet du hva, Siv? Du er helt herlig. Helt helt helt fantastisk. Tusen takk!

    Og haha, serr? Kunne jeg fått lest den? :) Det tror jeg er det største komplimentet jeg har fått noengang. Tusen takk igjen!

    SvarSlett
  4. Har også sykt med konkurranseinstink, og æ e SKIKKELIG dårlig tapar! hahah

    SvarSlett
  5. Tror ikke jeg eier et snev av konkurranseinstikt jeg. Er bare veeeeeldig sta :')

    xx

    SvarSlett