26.10.2010

String?

Bare flir, du, men jeg har da skrevet om både føtter og pupper, så her kommer et innlegg om stringtruser.





















På grunn av manglende bilder av (personer som bruker) stringtruser, måtte jeg finne noe (...) på google. Dere skjønner tegninga!



Jeg husker godt da vi var små.
Vi så damer med stringtruser (som jo vistes da de bøyde seg), og vi lo og tenkte at de var rare.
Så vokser man da, og flere og flere av de rundt kler seg i annet enn bestemortruser.
Jeg tror ikke det er noen som liker å ha trusa i bakenden.
Det ser man lett ved å observere; folk drar i vei for å få problemet unna.

Vi diskuterte stringtruser i garderoben på skolen etter gym en dag. (Veggene der inne har hørt det meste).
De andre jentene skrøt veldig av disse trådene som tres på.
Ikke vises det at du har truse på, og ikke trenger du bli irritert av at den ikke holder seg på plass.
Personlig er jeg ikke helt overbevist enda.

Hva mener du om temaet?

Siv
xxx

18 kommentarer:

  1. Synes string er helt ok å bruke under tights og sånt, men kan ikke si at jeg bruker det så veldig mye xD

    SvarSlett
  2. Njaaa.. er ikke overbevist selv :p

    SvarSlett
  3. greit om ein skal ha på seg noko trongt. Trusekant er ikkje akkurat sexy. :)

    SvarSlett
  4. Kjære excelsoir, jeg har febrilsk prøvd å komme meg inn på bloggen din, men får bare beskjed om at den ikke er offentlig enda!

    SvarSlett
  5. Rart! Står at bloggen er åpen for alle, men kan godt hende jeg har gjort en feil...Er ikke akkurat en kløpper på data xD

    SvarSlett
  6. Excelsior: kunne du (vær så snill?^^) gitt meg url til bloggen; kanskje jeg får meg inn på den måten? :)
    x

    SvarSlett
  7. Vel, jo det er sant. Og takk for fin tilbakemelding:)

    SvarSlett
  8. E heller ikke så overbevist over stringtruse, hehe :p orke ikke å ha en tråd stappa i ræva, hehahhee. Neida, men æ går nu i det æ vil gå i, æ. :))

    SvarSlett
  9. Gikk over fra string til hipsters for to år siden jeg. Er mer behagelig, og synes det er finere.

    SvarSlett
  10. Haha, som vi lo av dette da vi var små. Men det er sant da, man slipper å få en stygg strek under kjolen. Skjønner ikke hva som var vitsen den gangen, for alle gikk med dongeri og da synes ikke en truse så godt uansett.

    SvarSlett
  11. Haha, må innrømme at jeg smilte når jeg så du hadde skrevet om stringtruser - av alle ting :P

    Det er sikkert praktisk.. for de som liker det :P
    Menneh.. Kan ikke se for meg at det skal være så veeeldig behagelig x)

    x

    SvarSlett
  12. Heheheh. Jeg har faktisk gått litt tilbake til vanlige truser, eller helst "boksere" typ fra pierre robert. Diggest. Har brukt string i ti år før det... Mange gutter som sier at de liker truser best, fordi de liksom "skjuler" godsakene.. hehe.

    SvarSlett
  13. sv: Takk skal du ha! I do try, hehe:)

    SvarSlett
  14. Her har du den Siv: excelsior95higher.blogspot.com
    Håper du kommer inn på den :)

    SvarSlett
  15. skriv om hva du mener om sex blandt mindreårige neste gang du ;)

    SvarSlett
  16. Takk for tipset siste anonym!
    Det hadde jeg (helt ærlig) ikke tenkt på. Klart kan jeg det! Kommenterer du da? ;)
    x

    SvarSlett
  17. Stringtruser er, i motsetning til hva en del mener, slett ikke ubehagelig å ha på seg. Dog, er det veldig stygt. Så her går det kun i string hvis jeg vet helt sikkert at jeg ikke skal blotte stumpen noen til den dagen!

    SvarSlett