01.10.2010

Update.

Dere vil nok vite hvordan det går.
Pappa har prøvd å få meg inn på mcfly.com i hele dag, men uten hell. Han kom seg ingen vei.
Jeg var, som dere kanskje forstår, ganske trist da jeg innså at jeg ikke ville bli av de første 10,000 inn på sida for å få pioneer-status...



















Men så fant jeg ut at jeg skulle prøve noe smart da jeg kom hjem.
Www.mcfly.com/LOGIN
Og der var jeg inne!
Tenk da, dere. En egen verden for oss som digger McFly!
Twitter, facebook, (McFly)Ebay og McFly på en og samme plass.

Nå er jeg fordypt i sida, akkurat som jeg spådde i går.
Etter en hard dag (med mye negativ tenking) sitter jeg endelig i himmelen.
Takk til alle som krysset fingrene for meg; det gikk bra til slutt!

Er du med i en liknende fanside?

Siv
xxx

edit:
tenk om jeg kunne se inn i framtiden, da hadde det ikke vært noen grunn til panikk de siste dagene. Nå får alle som signer opp i løpet av helga pioneer-status: enda et eksempel på hvor flotte McFly er!
(Jeg hadde forresten mareritt i natt der jeg ble 500 personer for sen til å bli pioneer...)

7 kommentarer:

  1. sv; kunne ikke likevel :c koster det ikke penger ellernoe da ?

    jeg krysset fingrene for deg, og det er bra å høre :D :D :D

    SvarSlett
  2. hehe, så bra da! :)
    nei, e ikke med i nåkka sånn fansia ;-p

    SvarSlett
  3. Janne Merete1/10/10 11:50 p.m.

    TUSEN TAKK!! :D
    Eg og har prøvd i heile dag å komme meg inn...so prøvde eg mcfly.com/login..og då kom eg in med ein gang ..:D :D

    SvarSlett
  4. Janne Merete: Så flott at æ kunne hjælpe!!

    SvarSlett
  5. jeg kjønner egentlig hva som skjer på , mcfly.com
    bortset fra oppdsteringe OSV !

    SvarSlett
  6. jeg kjønner egentlig hva som skjer på , mcfly.com
    bortset fra oppdsteringe OSV !

    SvarSlett