22.10.2010

Fredag og skolefri!

Guess what?
Det er heeeeelg! Oh joy!
Også vant jeg en blogg vs. blogg, dere.

















Tøffe armbånd?

Jeg lurer på om jeg skal lese ei bok i helga. Har enda ikke lest den siste Vampire Diaries boka...
Jeg skal jobbe på kjøkkenet på loppemarked i morgen.
Jeg skal spille inn Shine a Light.
Jeg skal skrive et brev til bestemor.
Også skal jeg spise godis i morgen ; )
Det var forresten hos Chalotte jeg vant!
Men det første jeg skal gjøre nå, er å lage middag.
God helg!

Hva skal DU gjøre i helga?

Siv
xxx

6 kommentarer:

  1. De armebånfrnr der er brukt..

    SvarSlett
  2. kjempefine armbånd, grattis :D
    jeg har enda ikke lest dem 2 siste i serien enda.. og jeg gleder meg til å høre coveret! :D :D

    - blir invitert på middag ellernoe sånt -.-"

    SvarSlett
  3. du anonym , de er desverre ikke brukt
    før akuratt det veit ikke du !
    vest du veit at de likosm er brukt koffer bruka du ikke ditt pesonelige navn ???? x)og sei at de er brukt og det er jo deffør du er anonym før du ikke TØRR og sei det de vil sei :P

    SvarSlett
  4. I helgen skal jeg bare prøve å ha det så fint som jeg over hodet kan - bare fordi det er helg.

    God helg! :)

    SvarSlett
  5. Jeg skal bare loke rundt i helga. Gleder meg! ;)

    /Da Regine levde, skrev han utrolig stygge og teite innlegg, hvor han spurte sine lesere om Regina FORTJENTE førsteplassen på topplista. Blant annet... møkkamann!

    SvarSlett
  6. Ooh, pakkeee! Det liker man, hehe!
    Grattis :)

    I helga.. Hm.. Må vel hjem en tur til mor og far da kanskje.. :P

    x

    SvarSlett