23.10.2010

Shine a Light - cover

Endelig har jeg tatt motet til meg og covret en McFly låt!
Shine a Light falt det på denne gangen, og jeg må si jeg synes dette er et av de beste covrene så langt.
Jeg la ut videoen til den originale videoen tidligere, og den er awesome!



Jeg håper dere liker sangen, for jeg har vært litt redd for å ødelegge en McFly-sang.
Denne hadde høvelig lette akkorder, så det ble ikke for mye knørv.
Dette er forresten bidraget mitt til en McFactor.
Jeg håper dere kan stemme på meg i neste uke! Nærmere info kommer...

Noen som tør kommentere?

Siv
xxx

18 kommentarer:

  1. UTROLIG BRA :D og nei, du ødela den ikke <3 utrolig stolt av deg!
    SIV + MCFLY = SANT! <3

    SvarSlett
  2. nei, det tørr æ ikke :(((

    neida, tulla! Synes du e kjempeflink :-)

    SvarSlett
  3. beste du har covra siv! :D

    SvarSlett
  4. sv; ehm... æ veit ikke.. :p ka da? hehe :D

    SvarSlett
  5. Tøft gjort! Det va faktisk fint også :}

    SvarSlett
  6. sv; hahahah, okei :) likte ho den da?

    SvarSlett
  7. hælliiheet Siv! du e så utrulii flenk, får gåsehud fra teran og oppætter ryggen! you go girl!

    SvarSlett
  8. Du e flenk :D
    ja, det må ha vært det beste coveret til nu :p

    SvarSlett
  9. Så flink du er å synge. Fin blogg også :}

    SvarSlett
  10. Det var kjempeskjønt å høyre på. Eg måtte smile litt. :-)

    SvarSlett
  11. ÆSJ ! syns du høres ut som en fjøs-gris, hallo rødt hår oxo, æssssjjj ! også er du så stygg at du har faen ikke bilder av deg selv engang her ! LOL, jeg må bare le litt høyt av deg av og til. også er su så jævelig innbillsk, du tror faen meg at du er kjempeflink til allt... og spessiellt og synge, noe du ikkkkkke er, det høres forferdelig ut ! ÆSJ OG HUFF ! ...

    SvarSlett
  12. Siv! Du må ikke bry dæ om det den anonymen over her har skrevve! :-) For det første så e du kjempepen, å førr det andre så e du bedre enn så mange andre å sønge, å æ synes du e tøff som tørr å legge ut sånn. æ synes det e fint, æ! :-)

    ogdu, anonym - HAHA! skrev etterpå å rettet opp en feil hvor du først har skrevet su, også måtte rette det opp senere til du.. Hva med de andre feilene dine? heahhhehehe x)
    * jævlig, * innbilsk, *alt, *spesielt.

    Og du vet at selv om du er anonym, så er det ganske så lett å finne ut hvem du er, ved å sjekke IP-adressen din. Lite smart, ja.

    SvarSlett
  13. Siv du sang (og syng!) utrulig fint.
    Jeg fikk meg en god latter, som du sa hvis jeg leste kommentarene!x)
    Ikke bry deg om ho ;)

    SvarSlett
  14. Tusen takk for alle de utrolige varmende kommentarene!!!
    Dere varmer alltid hjertet mitt :)
    Og til anonym: jeg lar kommnetaren din stå som et eksempel over hvordan du dummet deg ut. Det er sant at jeg er Slemme Siv i blant ;)

    Klem
    Siv
    xxx

    SvarSlett
  15. Du ødela virkelig ikke denne McFly sangen siv! :) Kjempe bra! Eneste er at den gikk litt fort synes jeg da. Jeg tror den hadde vært ennå bedre om du hadde fått sakta ned tempoet litt. Da kommer sikkert stemmen din ennå bedre fram også! :)

    SvarSlett
  16. Skjønner ikke hva du babler om når du sier at du er redd for å ødelegge den jeg.
    Du er jo FLINK Siv!! :D
    Keep up the good work! :D :D

    x

    SvarSlett
  17. Kristin-adeline14/12/10 11:04 p.m.

    Så ufatteli flenk :D
    bli så gla av å hør på dæ Siv!<3

    SvarSlett