09.10.2010

Kjipern!

L kom da i går, og vi så "I love you Beth Cooper".
Vi så også x-factor (og ble forelska i Mo og Eivind!!) og Tause Vitner.
Men før hun kom, skjedde det noe kjiiiipt...






















Hadde jeg bare hatt et sånt, flott toalett!


Vel, dette er en interessant historie, dere.
Jeg hadde vært på do, og da jeg reiste meg, sa det plopp.
Dere klarer gjette hva det var som datt i do, på første forsøk.
Yes, telefonen min.
Og jeg som alltid har prøvd å unngå akkurat en slik hendelse.
Bare sånn til dere som lurer: når du mister telefonen, så ligger den ikke å flyter, eller blir holdt oppe av dasspapiret. Den synker rett til bunnen...
Jeg tok den opp, skylte den i (rent) vann, tok den fra hverandre, og vasket den i antibak.
Prøvde den også, men den slo seg av etter ei lita treningsøkt.
Jaja, jeg trenger en ny en til jul uansett. Da har vi den lyse sida av saken!

Har du noen (ikke så) liknende historier å dele?
Kanskje sendt telefonen til vask?

Siv
xxx

7 kommentarer:

  1. uff ufff.. kjipt :/
    - nei, heldigvis ikke x'D

    SvarSlett
  2. hahah, det hørtes litt komisk ut da, men det e jo fort gjort at sånn skjer.

    Æ har aldri møsta mobilen min i do, men har møsta penga (mynta vell og merke, som lå i lomma). Men det e jo ikke så fali da.
    Også har mobilen min drukna en gang.. I havet.. Stressa me å komme oss heim til middag, å få med oss alt, også tok æ bare alt i hendern, også va det selvfølgelig mobilen - av alt, som måtte dætte i vannet. haha :p

    SvarSlett
  3. Haha, oi da, hørtes ikke noe greit ut! Alle tenker jo alltid at "Det kommer aldri til å skje meg!", men så skjer det helt plutselig. :P Det har heldigvis ikke skjedd noe lignende med meg... enda.

    SvarSlett
  4. Jeg har mista telefonen i do jeg og! Snubla i dørkarmen, mobilen fløy ut av lomma og rett oppi do! Først lo jeg. Så ropte jeg på mamma så hu kom å tok den opp, for jeg ville ikke putte hånda i do x) Den begynte faktisk å dure neddi der så jeg lurer på om noen ringte eller hva det var. Fant det aldri ut for den funka ikke etterpå :P

    SvarSlett
  5. Haha, åh det er så kjip når sånt skjer.
    Har bare mista ringer og klokker i do jeg.. :P (Ikke at det er noe å skryte av liksom xD)

    xxx

    SvarSlett
  6. Tause Vitner er et must! Beste krimserien ever. Og Harry er litt hot. Jeg prøvde å høre noen av McFly-sangene, men jeg får ikke til å elske de, sorry :C Rock foralltid<3 PEACE /Frankie

    SvarSlett