24.06.2010

Sommerferie

Det er første fridag av sommeren, og jeg lurer på hva som føles galt.
Sola er borte, dagen føles slapp, og granma er blitt syk igjen.
Men litt positivitet har vi da med oss!

























St. Hansaftenen ble feiret med bål, rømmegrøt og quiz.


























Karakterark ble det i år også!


Og gjett om jeg må jobbe til neste år!
Målet mitt er nemlig å slå meg selv for hver gang vi får nye karakterer, og det har jeg klart så langt.
Men med et snitt på 5,64 tviler mange på at det er mulig...
Vel, jeg har 5stk 5ere, og noen av de skulle jeg vel fått snudd til 6ere?
Det er ferie, og jeg planlegger 10. klasse allerede. Lyder ikke godt!

Hva slags karaktersnitt fikk du i år?
/Hva slags karaktersnitt pleide du å få?

Hvordan ble St. Hans feiret for deg i går?


Siv

xxx

p.s. vil noen be for bestemoren min som er veldig syk igjen?

8 kommentarer:

  1. I år fikk jeg karaktersnittet 5,07 så jeg er kjempefornøyd!
    Jeg bruker å få rundt 4,8-4,9 i snitt.

    I går feiret jeg St. Hans med Andre sin familie. Vi grillet og koset oss :')

    -H

    SvarSlett
  2. høhø.. eg skulle ha likt å hatt dine karakterer ;)

    SvarSlett
  3. Wow - sier jeg bare! :D
    Hadde ikke hatt noe imot å få slengt på noen 6'ere på vitnemålet mitt for å si det sånn ;)

    Har ikke turt å regne ut snittet mitt enda.. Har bare sett fort over vitnemålet, så pakket det bort igjen sånn at jeg ikke skal huske på karakterene.
    Nemlig bestemt meg for å vente til at jeg vet hva jeg har kommet inn på :P
    Litt sær av meg vetdu.. :P


    Håper virkelig at bestemoren din blir bedre!
    Bestefaren min døde av kreft, så jeg vet litt hvordan det er.. :(
    Sender masse positiv energi til deg og familien din - og ikke minst bestemoren din!

    xxxx

    SvarSlett
  4. Så sjuke karakterer du har! Imponert jeg :D

    SvarSlett
  5. Så utrolig leit med bestemoren din! Krysser fingrene for henne.

    Og gratulerer med så høyt snitt! :)

    SvarSlett
  6. nåååh, så koselig at jeg er savnet.. setter jeg pris på:)

    jeg hadde 5, et eller annet gjennom hele ungdomskolen .9
    Men imponert over dine:) Håper vi får lest 10 klasse karakterene da også:)

    SvarSlett
  7. SNITT PÅ 5,65 !?! wooow, sykt bra!

    fikk snitt på 4,9, og e kjempefornøyd! :))

    & håper det går bra med bestemoren din!!

    SvarSlett
  8. HERREGUD, Siv! Så sinnsykt flink du er! Årh, er så glad på dine vegne. Du kommer til å takke deg selv så sykt når du blir eldre og kommer inn på det du vil :) Gratulerer!!

    SvarSlett