15.06.2010

Graviditet

Underbevisstheten spiller meg et puss.
Bare på det siste halvåret har jeg nå drømt om graviditet hele 4 ganger!
Og alle gangene har JEG vært gravid.
















Slik så jeg ut i min tredje drøm.



Første gang jeg drømte om graviditet fikk jeg vite at jeg var gravid og andre gangen var magen blitt ganske stor.
Tredje gang var i tiden da vi hadde om naturfagstemaet med samme navn.
Den gang drømte jeg at magen var like stor som på bildet over, vannet gikk og jeg rushet med å komme meg på sykehuset.
Unknown kjæreste trodde det ikke det var noe stress, og forble sittende i sofaen...

Natt til mandag drømte jeg min fjerde drøm.
Jeg fødte min innbilte baby. Unknown kjæreste var mye mer med, og mer kjærlig enn den forrige.
Jeg fødte i halvt stående posisjon, og en blodig klump av et nek datt ut.
Siv er kjent for ikke å like nyfødte babyer som andre ungdomsjenter mener er "sååååå utrolig søøøøt". Derfor ble jeg overrasket av at jeg syntes babyen var så skjønn!!

Merkelig nok kom barnet ut på bare noen sekunder...
Jeg håper det skjer om hendelsen skjer en gang i framtiden!
Og for gutta som tror at fødsel er a piece of cake: sjekk ut dette. Sånn burde alle mannfolk prøve før de skal gjennom en fødsel...





Hva slags merkelige drømmer har du hatt?
Noen gang hatt en drøm der du/partner føder?

Siv
xxx

8 kommentarer:

  1. hahaha, æ flire, men TENK da - hvis du hadde vært gravid ;o haha, offnei, æ håpa du vente til det til du e, om ikke helt ferdig, nesten ferdig med utdannelsen. Og i allefall eldre enn det du e nu :p for æ synes i alle fall det e for tidlig å få unge nu xp

    aldri drømt nåkka sånt nei, æ drømme alltid sånner "skumle" ting, de få gangan æ drømme da. Enten at en i klassen dytte mæ ned ramnan, eller at æ blir påkjørt, eller lignanes, haha :p

    SvarSlett
  2. oi, hahaha.
    - masse rart, at jeg og klassen min hadde en lærer som kledde seg som en klovn, hahaahah xD
    - nooope, lol xp

    SvarSlett
  3. Jeg drømmer nesten hver natt at jeg mister alle tennern, men det er fordi jeg har mistet en bit av en tann, og jeg er redd for å miste alle :P

    SvarSlett
  4. Jeg drømmer dessverre veldig sjelden. Skulle ønske jeg gjorde det oftere!!!

    Haha, jeg ELSKER den videoen!!!

    SvarSlett
  5. Så rart at du har drømt om det samme så mange ganger og at det liksom har vært i flere stadier:O

    I natt drømte jeg at jeg plutselig var supersterk i den ene armen min xD Jeg hadde skikkelig muskler som syntes godt! Mens den andre var lik som armene mine faktisk er xD Merkelige greier..

    //btw..thank yooou :D:D

    SvarSlett
  6. Hahaha, du hadde rett og slett et helt svangerskap på fire drømmer du :P

    Hmm, nei egentlig så tror jeg at jeg må skaffe meg surrogatmor. Er ikke så veldig keen på å skvise ut en unge.. :P

    xxx

    SvarSlett
  7. Hahahahaha den filmen der!!!! HAHAHA!!!

    SvarSlett