10.06.2010

Bandslam - filmanmeldelse

Jeg hadde lyst til å se denne da den kom ut, men hadde helt glemt den av (som så mange andre filmer).
Så fikk jeg da sett den hjemme hos venninna mi, og jeg ble ikke skuffa selv om jeg ikke er så begeistret for Disney Stjerner...




































Stakkars Will Burton. Han blir mobbet fordi han liker annerledes musikk.
"Dewey" er det elevene kaller ham, og tilslutt flytter han og moren til New Jersey.
På den nye plassen blir han kjent med to jenter. Sa5m, med stum 5, og Charlotte.
Sistnevnte er skolens kuleste, og Will blir med i bandet hennes.
Målet er å slå skolens beste band i områdets kuleste konkurranse: Bandslam!!


Vanessa minner faktisk ikke om henne vi er vant til å se...
Romanser, kroniske kommentarer, flaue scener og triste episoder.
Anbefales om du har tid til overs og vil se en film.


Har du sett Bandslam?
/Hva synes du om den?
Hva mener du om Disney Stjerner?

Siv
xxx

btw;
skjekk ut google og bytt ut bakrunnsbildet!! Kult eller?

2 kommentarer:

  1. jeg har tenkt å se den :)
    hmm.. jeg liker noe disney-stjerner, meeeen.. dem har blitt for tragiske i det siste, sorry meg,, xD

    SvarSlett
  2. Har ikke sett den, men fikk litt lyst til å se den! :)

    Like ikke disney-stjerne sånn generelt, men Zac Efron e jo HOT! og vanessa hudgens e utruli pen, samtidi som ho kan sønge :-)

    SvarSlett