07.06.2010

Videregående

Idag var hele niendeklassen på tur på videregående!
Så både kjente og ukjente fjes der.
Også ble vi litt smartere på hvilke valg vi har.
























Jeg fikk til og med prøvd meg på sveising!
Passa jo bra etter et naturfagkapittel om metaller...



Tip var det siste vi besøkte.
Før det besøkte vi både allmen, elektro, losa, elevrådet, kantina og biblioteket.
Skolen var faktisk ikke så værst!
Men kan si med sikkerhet at jeg liker biblioteket som ligger vegg-i-vegg mye bedre...


Det letteste for meg vil være å ta allmen.
Da er det bare 30 minutter bussing, og tre ektra år på å tenke over hva jeg vil bli.

Men
hva er da vitsen med å toppe karakterene?
Om jeg skal gå musikklinja må jeg bo på hybel, og være på skolen på ettermiddagene.

Orker jeg det da? Og hva skulle det vært godt for?























Også skulle vi da hjem fra videregående.
Siv må på do, og derfra går det bare galt.
De glemmer oss av, og bussen kjører fra meg og venninna mi.
Vi løper gjennom bygda for å komme oss hjem med bussen.
Vi nådde den da til slutt, etter noen telefonsamtaler, noen meldinger og en snill bussjåfør!

Har du kommet for sent til en buss?
Hva slags linje går du/vil du gå?


Siv

xxx

5 kommentarer:

  1. niiice, oi så snill sjåføren var, hahaha xD

    - jepp, eller.. husker ikke xD
    - det vet jeg ikke :p

    SvarSlett
  2. Haha, hørtes nesten ut som om noe jeg kunne ha gjort det der.. :P
    Altså det med bussen ja :P

    Forhåpentligvis kommer jeg inn på medier og kommunikasjon til høsten. Krysser fingrene for at det blir sånn, hehe :)

    SV: De spilte de samme sangene som i Lisbon, bortsett fra at det ikke spilte POV eller Fight For Your Right. De hadde en sånn mini-cover av I've Got A Feeling da :D

    xxx

    SvarSlett
  3. hahahah, SMART! xp men bra dokker kom dåkker på bussen igjen :-)

    ane ikke ka æ skal bli når æ blir stor, så æ skal ta allmen til neste år (:

    SvarSlett
  4. Bra at det ordnet seg da, sånne situasjoner kan være veldig stressende :)

    SvarSlett
  5. Hadde jeg hvert deg hadde jeg valgt musikklinja altså! Lett! Du får jo studiekompetanse da og. Det gjør man hvertfall her nede. Og tenk så mange gode venner du får av å bo på hybel og være med kalssekameratene hele tiden! og på toppen av det hele får du drive med musikk! :D

    SvarSlett