20.06.2010

Litago banansplitt & Stimorol Shift

På torsdagen prøvde jeg begge deler.
Og meningene var litt splittet!






























Litago Banansplit.


Litagoen så da interessant ut, så for å prøve noe nytt valgte jeg denne i stedet for vanlig sjokolademelk.
Det luktet banan da jeg åpnet korken, og første slurk var neimen ikke værst!
Det smakte en blanding av sjokolademelk og banan, enkelt og greit.
Men jeg tror jeg skal kjøpe vanlig sjokolademelk neste gang!



















Det endelige resultat av rett tyggis, ble funnet her!


Stimorol Shift.
Merkverdig oppfinnelse at tyggisen skifter smak.
For det må da trekke kunder?
Morsomt er det i alle fall første gang at den skifter fra bringebær til peppermyntesmak!
Personlig vil jeg ikke spise så mange fler av disse, for smaken blir borte alt for fort.
Bringebær -> peppermynte -> ingen tyggissmak...


Hva mener du om disse to produktene?

Siv
xxx

Follow Motionocean

ps. Jannicke laga ny header til meg, og den er jeg svært takknemlig for!
Jeg har lekt meg med utforming, og innspill fra dere kunne kommet godt med.

13 kommentarer:

  1. Virker jo fasinerende at den tyggisen skifter smak, sikkert morsomt å smake, men ville nok ikke ha kjøpt den hvis den slutter å smake etter hvert.. kjedelig!

    SvarSlett
  2. niiice, har ikke smakt noen av disse, men jeg vil smake tyggisen, hehehe :D

    SvarSlett
  3. Hm, må nok si meg enig med Martine her..
    Menmen, skader vel sikkert ikke å prøve! :)

    Oooh, liker det nye designet! :D

    SV: Ja, får satse på det, hehe :D
    Får ikke akkurat låne med meg noe kredittkort for å si det sånn.. (a) :P

    Hehe, takk for tipset ^^
    Må vel begynne å google føler jeg :P

    xx

    SvarSlett
  4. Jeg har ikke smakt noen av dem. og har ingen planer om å smake på banan litago greia men frister litt å smake på den tyggisen :P

    SvarSlett
  5. Tyggisen vil jeg smake! :-)
    Har smakt den andre - synes ikke den er så god, hehe. :-)

    SvarSlett
  6. Ser ikke for meg at jeg kommer til å like den litagoen, men tyggisen smaker jeg gjerne!

    Grattis med nytt design btw, ser flott ut :)

    SvarSlett
  7. Har bare prøvd den der litagomelka jeg da, men den likte jeg veldig godt! Synes den tyggisen så veldig kul ut på reklamen på TV da :P

    SvarSlett
  8. Hmm, spennende med tyggis som skifter smak da:O
    Kult nytt design :D I like!

    kjedelig med to dager til da, men straks har du ferie :D

    SvarSlett
  9. Haha, jeg MÅ jo nesten smake den tyggisen.. Selv om jeg ikke har noe særlig tro på den ! :-D

    sv: Tuusen takk! Hihi.. Nei jeg er ikke så brun naturlig, jeg tar sol og bruker solpudder og rouge og hele pakken, haha :-D

    SvarSlett
  10. Ååååh, liiite lyst på banansplitt nå veit jeg! :D

    Den shift er puke. Ew.

    SvarSlett
  11. Litago bananSPLITT & Stimorol Shift
    .. Og meningene var litt SPLITTet!
    hhahaha, flirte når æ så det xD dårlig humor, æ veit xp

    æ syns den litagoen va helg okå, men synes ikke de tyggisan va så god, æ :p

    OGJA! forresten; fint design du har fått :-) så det for nån daga sia, har bare ikke kommenter så masse her .. :p

    SvarSlett
  12. Den Litagoen der så litt for funky ut for min del..

    Tyggisen der er sikkert kjempegod, men kan tenke meg at den mister smaken fort ja. Det er litt kjipt da.

    SvarSlett
  13. Skulle ønske de kom ut med Litago som hadde kun banansmak

    SvarSlett