29.06.2010

Flaskepanting

Jeg har en god del skotte i blodet, og er vel kanskje litt gjerrig av meg.
Ikke er jeg glad i å bruke penger, og shopping er ikke min sterkeste side.
Det kan være en av grunnene til at jeg elsker at flasker har pant!

















Det sparer miljøet, og du kan tjene penger. Hvorfor ikke?




Ettersom jeg skal til Skottland i sommer, sparer jeg penger for harde livet.
Jeg skal jo overleve der med mine egne penger uten støtte fra 'gamlingene' her hjemme!
Så jeg har plukka flasker rundt omkring på plassen.
Selv om det bare er noen 10'ere i ny og ned, så blir det litt til slutt skal jeg si dere.
Mange bekker små gjør en stor å.
Panting gjør faktisk drikkevarene billigere, og du får dine egne penger
I tillegg sparer du miljøet når du panter dem.


Reklamefilmen kan du laste ned HER om du vil.

Hvor mye panter du?

Siv
xxx

Edit: huh, jeg skrev om flaskepanting i høst. Veldig merkelig blogginnlegg fra den tida!

1 kommentar: