12.06.2010

The taste of Saturday

Sukker altså.
Vi skulle ikke hatt det i denne vedenen, den er slik en fristelse, også gjør den oss kvalm til slutt.
Hvem kjenner seg igjen?

Bursdag + lørdag. Det sier vel alt?
Jeg føler meg litt småkvalm etter Browniesmuffins-deig, en hel del stratos, og et stykke av dette:














Jeg har i allefall ikke spist godterier i uka, så jeg gir meg selv ros for det,
og koser meg med sukkermat på lørdag og pappas bursdag!
Bare synd jeg ikke er med på noe slags sport på fritida...


Hva slags godis har du spist idag?

Siv
xxx

5 kommentarer:

  1. du kan jo bynne på fotball da, hehe ;D

    kjøpte mæ et wienerbrød på joker, også har æ spist nån kindermaxi'a som lå her.. :p men e jo lov å kose sæ litt på lørdaga ;-D

    SvarSlett
  2. Vel, nå skal sant sies at jeg har ikke rukket å spist frokost enda.. *kremt*
    Men det blir egg og bacon ganske snart nå! :P *nomnom*
    (Ikke at det er verdens sunneste måltid, høhø..)

    Hvem vet, kanskje du fortsetter med fotball? :P

    xx

    SvarSlett
  3. hehehe, jeg kjenner meg igjen :p hvorfor ikke begynne på fotball ellernoe lignede ? xD

    haribo eller chips, hahaah :P

    SvarSlett
  4. Jeg har bare spist noen biter med sjokolade, men det var fordi jeg venter på pizza :P

    SvarSlett
  5. Har fått en gratis prøve av ben & jerrys i dag! jummy for my tummy.

    SvarSlett