11.06.2010

Fotballturnering

Tenk dere det.
Siv som har skydd fotball i hele sitt liv, er med i fotballturneringa.
Helt utrolig eller hva?


Jeg spilte venstre back i dag, og var vel egentlig ganske god til å være fotballjomfru. La oss kalle det det.
Min fotballgale lillesøster var så snill å låne meg leggbeskytterne sine, i tillegg til joggeskoene sine.
Uten dem hadde jeg nok ikke spilt halvparten så bra...




























Dette likner bra på meg, eller hva tror dere?



Vi spilte 7erfotball, to mindre enn vi egentlig skulle hatt grunnet manglende spillere.
Innbytteren vår fikk ikke spilt, stakkars.
Han får vel tatt det igjen på tirsdag, da vi spiller mot 8.

Da 9A og 9B stilte mot 10. tidligere i uka, tapte vi 2-0.
Idag spilte vi mot hverandre, og sluttresultatet ble 2-1 til A-klassen, der alle målene skjedde i siste omgang.
Dette var stor forbedring fra vår side siden i fjord, da vi tapte 7-0 mot A-klassen.



Liker du å spille fotball?
Har/Hadde dere fotballturnering på skolen?

Siv
xxx

3 kommentarer:

  1. - Njaa, det er gøy, men har mistet sansen for det :)
    - Vi har hatt det maaaange ganger xD

    SvarSlett
  2. elske fotball, og synes det e utrulig artig når skolen arrangere fotballturnering!! :))

    SvarSlett
  3. Hehe, får vel gratulere deg da :D :P

    Fotball funker best på TV-skjermen for min del :P

    SV: Ja... :( Skjønte ingenting jeg da han sa han hadde satt meg på en 3'er! Det hang liksom ikke sammen med alt han hadde sagt tidligere..
    Greit nok, jeg forventet ikke full score liksom, men allikevel.. :(

    <3

    SvarSlett