30.06.2010

Summer work out

Å klippe plenen vår kan være god mosjon.
Når det (endelig) er varmt ute blir jeg i allefall svett nok...


























En flott gressklipper som går forover av seg selv ved å pushe inn den greia nærmest meg.



Vi har ikke verdens største hage, men det står blomster, trær, blomsterbed og andre vekster over alt.
Og jeg må da klippe rundt i tull.
Etter å ha surret i hagen som en annen tulling må jeg også klippe ned gress som ikke kom med i klipperen.
Så da sitter jeg på huk foran trærne/buskene/blomsterbedene og klipper i vei.
Etter endt økt har jeg melkesyre i muskler jeg ikke visste var mulig å få melkesyre i.
Det vil for det meste si forarmene, noe jeg VET hvor er etter trafikalt grunnkurs...











Her hadde jeg melkesyre... Det ristet noe voldsomt!























Etter endt økt lufet jeg den lille, søte kaninen.
Eller, jeg tok henne ut av buret hennes.



Stusser du plenen i blant?
Hvor er den merkeligste plassen du har hatt melkesyre?

Siv
xxx

4 kommentarer:

  1. Jeg er faktisk ikke sikker på om jeg har hatt melkesyre før... eller, det kan hende. Haha! Men vi hadde om det på skolen en gang, litt sånn... æsj. x)

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Hihi, så flink du er da ^^

    Jeg brukte å klippe plenen før.. Det vil si, helt til mams og paps bestemte seg for å kjøpe en sånn duppedings som piper og går av seg selv. Har MASSE plen så det tar laaang tid å klippe hele dritten - om jeg får si det så fint.
    Føler den forfølger meg noen ganger...
    Men så er jeg paranoid og da, haha! :P

    SV: Nei, vi gjorde ikke det.. :( Hehe!
    Hun fant "5 Colours In Her Hair" og "All About You" og det eneste hun sa når hun så McFly var "Åh, se der er bandet ditt!" :P

    xxx

    SvarSlett
  4. Jeg bor i blokk, så vi har en vaktmester som klipper alt av plener osv. Vi har jo strengt tatt ikke en egen hage..

    Sv: Så klart jeg ser lykkelig ut, jeg hadde jo nettopp funnet ut at de selger snus her! Heheheheh. Er så herlig by dette, stortrives! :D

    SvarSlett