05.06.2010

Nysgjerrige Siv HÆ!

Jeg er syyykt nysgjerrig av meg.
Det er litt vanskelig å skjule, for jeg sier "HÆ?" med en gang noen åpner munnen.
















Som regel må folk gjenta det de sier to ganger for at jeg skal få det med meg.
Ikke rart folk blir lei...
Der har dere det positive med blogging og internett: jeg leser det, så slipper det å bli gjentatt!

Det er vel en uvane, for ofte sier en hæ før en har tatt seg tid til å tenke over hva som blir sagt.
Kan være lurt å stoppe i to sekunder for å tenke...
"Siv, koble til før du snakker" pleier min mor å si.

Sier du hæ litt for ofte?
Hvor nysgjerrig er du?

Siv
xxx

Forresten:
Jeg lagde denne twitionen for et par dager siden.
Det hadde vært überkult å høre en McFly sang på Glee, eller se McFly opptre på serien.
Sign om det er av din interesse (eller om du bare vil støtte meg!)

6 kommentarer:

  1. haha, har også som uvane å sei hæ litt for mye xp bruke også e sei det, selv om æ fikk det med mæ første gangen, heahhea xD

    SvarSlett
  2. Sier hæ altfor ofte jeg og x) Til og med noen ganger når jeg får med meg hva folk sier. blir liksom "hæ?? Åjaa!" haha :P Og jeg har signert twititionen jeg vøtt! Vi får krysse fingra for at det skjer! :)

    SvarSlett
  3. Jeg sier altfor mye "hæ?!?!". Som regel får jeg jo med meg hva de sier, men hjernen min er litt treg, så jeg rekker å si hæ før jeg kobler hva de har sagt. Plagsomt. Hehe.

    SvarSlett
  4. Ååh, jeg er helt lik!!!

    SvarSlett
  5. Tror kanskje jeg sier det endel ja. Irriterende når andre sier hæ hele tiden, hehe :P

    SvarSlett
  6. Hahaha, kunne ikke kjent meg mer igjen. Sier hæ hele tiden.. Selv om jeg hører godt hva folk sier!! :-)

    Tuusen takk for gratulasjon, var kjempekoselig! :-D

    SvarSlett