06.06.2010

Fotball

Enten så elsker man fotball, eller så hater man fotball.
Så enkelt er det.
Hva er det som er så interessant å se på personer som løper etter en ball?
Kunne vi ikke heller gitt en ball til hver, så hadde sluppet krangel! Smart vits, I know.





















Personlig er jeg ikke noen blodfan av fotball.
Helt til nå de siste årene har jeg hatet dette ballspillet.
Andre ballspill har vært ålreit, men fotball har jeg aldri fått til.
Føttene samarbeider ikke, ballen går i alle retninger, og tar man den med hendene blir alle sure.
Altså ikke noe for meg.


Det er heller ikke fryd og gammen om man liker feil lag.
Som dere sikkert har skjønnt; jeg er ikke supporter av noe lag, og jeg har ikke problemer med hverken Liverpool-supportere eller Man-U-supportere.
Visste dere forresten at der er gjort en undersøkelse i det feltet der.
Om en Liverpool-supporter er skadet, og en Man-U-supporter går forbi (vis-a-versa) så er det mindre sjanse for at han ville hjulpet enn om den skadde ikke hadde noe fotballforbindelser.
Wicked?

Er du glad i fotball?
/Hvilket lag er du supporter for?
Hvis ikke, hvorfor ikke?

Siv
xxx

9 kommentarer:

  1. fotball <33333333 elske den sporten!

    supporter for manchester united i premier league, men i tippeligaen veit æ ikke helt, lsk og rbk kanskje ;-)

    SvarSlett
  2. Hehe, nei. Har aldri vært noen stor fan av fotball, rett og slett fordi jeg synes det er kjedelig. :-)

    SvarSlett
  3. jeg er ikke så glad i fotball lenger, det var jeg før, men nå er det kjedelig xD

    SvarSlett
  4. Fotball funker det! Så fremt jeg ikke må spille selv, hehe :P
    Men stiller mer enn gjerne opp på Lerkendal og leker fotball-ekspert (noe jeg ikke er vel og merke..) og synger med og heier på Rosenborg :P

    SvarSlett
  5. Jeg hater å se fotball på tv, syns det er gøy å spille selv, og digger å være på kamp! Har vært på kamp flere ganger i Tromsø, en gang i Oslo en eller annen plass, og en gang i England :)

    Heier på Liverpool (fordi pappa er sykelig fan, er jeg nesten tvunget til å like de) i utlandet, og TIL og RBK her i Norge. Og Start. Haha, klarer ikke velge! Mest TIL da.

    SvarSlett
  6. Helt enig med deg, forstår virkelig ikke greia med fotball men det er tydeligvis noe som engasjerer mange veldig ;)

    SvarSlett
  7. Jeg er ikke så glad i fotball ..

    SvarSlett
  8. Jeg elsker fotball! Det har du sikkert fått med deg ;) Jeg holder med Bolton i premier league og LSK i tippeligaen

    og akkurat nå er jeg veldig irritert over at noen tror de kanskje holder med LSK og RBK... RBK kan man kanskje tro man holder med for det er et fælt lag som folk som såvidt har hørt om fotball holder meg bare fordi de har spilt cl noen ganger. LSK VEIT DU om du holder med. Og Er du riktig i hue holder du ikke med de to lagene! Der er det enten eller! Det blir jo som om man skulle holdt med ManU og Liverpool det! Det er bare en skam for fotballen! Hater Rosenborg Elsker Lillestrøm!

    (:

    SvarSlett