03.06.2010

Mini pc-er

Alle har vel sine meninger om det meste.
Jeg for min del har ei mening om disse mini pc-ene!




















Ei av venninnene mine kjøpte seg en som likner på denne.
Jeg skjønner ikke hvorfor folk liker den, jeg!
Den er liten og lett å ta med seg, greit nok, men når den er ubehagelig å bruke er jo nesten vitsen borte.

Jeg får ikke touch-musa til å funke, jeg bommer alltid på de små tastene,
zoomen går av seg selv
, og den funker ikke som jeg er vant til.
Dessuten er der jo ingen CD-Rom... Hvordan skal man få hørt på cd-ene sine? De er vel ikke så moderne lenger for andre.


Hva synes du om mini pc-er?

Siv
xxx

10 kommentarer:

  1. Jeg ELSKER mini-pcer! :D Jeg har sånn, kjæresten har sånn og mamma ønsker seg sånn. Den er superpraktisk, og man blir jo vant med de små tastene etterhvert. Personlig sliter jeg mer med store pc-er, etter å ha brukt den lille en stund :)

    Sv: Har ikke sting i tunga, men i ganen og på innsiden av overleppa. Skulle trekke ei tann, men den satt fast så de måtte operere den ut. Og da blei det hull som de måtte lappe med hud fra overleppa haha. Rimelig udigg, egentlig.

    SvarSlett
  2. Takk! :)

    Jo! Jeg glemte en ting! Man får kjøpt cd-rom med usb-kabel, så det er ikke noe problem :)

    SvarSlett
  3. Marte borti gata..3/6/10 4:21 p.m.

    æ hate mini-pc! tastan e altfør små å di ser ikje så fin ut heller. heilt eni med det dær at zoomen går uta sæ sjøll....det einaste positive med den e at den e prakrtisk å ta me sæ. men macbook e både praktisk å ta me sæ å den har ingen negative side! : )

    SvarSlett
  4. Marte borti gata..3/6/10 4:23 p.m.

    Der sa du det rikke, man får k-j-ø-p-t cd-rom med usb-kabel, hvorfor ikke kjøpe en data med innebygd cd-rom så vi slipper og legge på extra penger??

    SvarSlett
  5. Før ville jeg ha en son, men ikke nå, blir så fort treg mamma har en son, også går det ikke og se på film (cd i den) så liker dem vanelige pc. pluss det er så liten for og se på. ^^

    SvarSlett
  6. før hadde jeg lyst å ha en, men nå.. nei. prøvde en sånn en gang, og det var utrolig ekkelt, helt enig med deg!

    SvarSlett
  7. Haha, mini-pc'er krever sin kvinne altså ;) Jeg har hatt en i halvannet år nå, og husker det tok litt tid å bli vant til de små tastene og skjermen, men det tok ikke lang tid før jeg ble glad i den. Men den har jo ikke cd-rom og går uendelig tregt uten lader i, så hadde vi ikke hatt en stasjonær i tillegg, kunne jeg ikke hatt den.

    Og for å svare deg på kommentaren i min blogg: Ida tar sneaky bilder med sin mobil av andre på t-banen og later som om jeg sender melding imens. Haha!

    SvarSlett
  8. klarer heller ikke mine pc-er, av den enkle grunnen at de blir for små. Både tastene og forsåvidt alt annet. Og er det ikke liten lagringsplass på dem også? ognei; da gidder jeg ikke bruke penger på å kjøpe ekstra utstyr til den, da kan jeg heller kjøpe meg en større pc! :p

    SvarSlett
  9. Jeg har akk den på bilde bare i rød. hatet den i starten, men fant ut hvordan jeg kunne zoome ut igjen så gikk det bra. man blir vandt med det ;-) Cd-rom trenger jeg ikke så lenge jeg har limewire og spotify :)

    SvarSlett
  10. At that place is a way for you to move out skin tags off of your body but
    it skin skin tags appear, call up that this Topper remedy assures an
    up to 93% cure pace.

    Feel free to surf to my page; removing a facial mole

    SvarSlett