19.06.2010

Å kommentere på blogspot

Jeg vet at det er mange som ikke helt skjønner seg på blogspot.
I alle fall når det kommer til kommentering.
Så, nå skal jeg vise dere steg for steg hvordan det gjøres! Smart, eller hva?

























Å skrive en kommentar kan være vanskelig nok, men det å velge identitet mener mange er vanskelig...




For oss med Blogspot-konto, er det bare å godkjenne, men for de uten er det vanskeligere.
Da må man først velge om man skal bruke OpenID (for dere med wordpress, LiveJournal, AIM og TypePad),
Navn/Nettadresse
eller forbli 100 % anonym.
Personlig ville jeg anbefale å velge Navn/Nettadresse.
Da kan du skrive bare navn, eller også nettadresse om du har blogg/tubmlr/twitter eller annet
som du vil dele med meg!



























Skjønner?


Vanskelig å skjønne seg på?
Sliter du også med å skrive kommentarer til flok i blant?

Siv
xxx

Follow Motionocean

5 kommentarer:

  1. // hehe, vi pigmenttaparar på holde saman i slike fæle sommartider!

    SvarSlett
  2. hehehe, jeg skjønte det her for lenge siden, jeg xDDD

    SvarSlett
  3. Jeg synes det er lett å skjønne seg på, men det er sikkert fordi jeg blogget på blogspot før, hehe. :)

    SvarSlett
  4. Har aldri hatt noe problemer med å kommentere :)

    SvarSlett
  5. sleit med det før, hehahhe xD men fant nu ut av det tilslutt ja, haha :)

    SvarSlett