15.08.2011

Summerfeelin'

m sig

lys

kano

Vi har gjort en hel del mens Marte og Frida er på besøk. Volleyball har vi spillt ganske mye av, både med og uten andre enn oss fire (jentene og lillesøster). Jeg har introdusert Marte til vennene mine, vist henne rundt og snakka om alt mulig rart. Det er gøy hvordan man kan blande McFly inn i hverdagen sånn helt uten å merke det selv når begge er McFlyers! Dessuten har vi bakt en del. Både mislykka browniesmuffins og gode, grove pannekaker. (Dem lager jeg ofte). Også må dere se The Switch, fordi det er en kjempesøt film med noen gode replikker og verdens søteste unge i! Jeg skal ha en sånn unge en dag. Jeg bestemte meg også for å begynne å merke bildene mine. Ikke fordi jeg tar bildene mine så seriøst, men noen blir faktisk fine, og da vil jeg ikke at hvemsomhelst skal kunne si at det er deres...

Hva har folk gjort i det siste?

Siv
xxx

Ps. Jeg fant et nydelig innlegg på bloglovin' i morges. Dette. Det fineste var at hun gjorde det av egen fri vilje uten tvang fra denne kanten! Hurra!

35 kommentarer:

  1. Veldig fine bilder:) Synes du er flink til å ta bilder jeg:) Fikk veldig sommerfølelse av å se på de:) Det trenger man i hvert fall nå når det er høst og bare regn ute. Det er i hvert fall det her på østlandet he he:)

    SvarSlett
  2. / tusen tusen takk, det va sykt gøy! håpe du får sett dine band ein gong, for konsertar e supergøy å gå på ;)

    SvarSlett
  3. Jeg vil se Swithch! :)
    Haha, McFly sniker seg inn i hverdagen deres ja. jeg har faktisk hørt litt på de nye sangene deres, og må si at jeg digger de. Likte spesielt That's The Truth, og den med Taio Cruz! :D

    SvarSlett
  4. / Takk! I know how you feel! Men bare i en måned til da, hehe :)

    SvarSlett
  5. har gjort aaalt for lite, men e jo deilig og slappe av ogsånt i den siste delen av sommerferien :p

    SvarSlett
  6. vakre og fine bilder!:) Koselig å ha besøk!
    Har egentlig ikke gjort så mye i det siste.

    SvarSlett
  7. SV;Uh,spennende da:) De er virkelig på farten:)

    SvarSlett
  8. Fine bilder :) og koselig med besøk! Jeg har endelig litt fri om dagen fra jobb, så det skal nytes og kroppen skal hvile før skolen starter :)

    SvarSlett
  9. Pynten på det polske bryllupet jeg var på ifjor var fantastisk fint.

    Haha, hvordan klarte dere å kommunisere med de polske guttene?

    SvarSlett
  10. ååh så hærlig! :D flotte bilder!! :D

    sv; tusen takk for kommentar på bloggen min, ble litt sen med å svare, men bedre sent enn aldri. Ha en flott sommer videre, så lenge den varer ;D

    SvarSlett
  11. Koselige bilder og hørres ut som du har hatt en finfin sommer, der du har gjort masse. ;)

    SvarSlett
  12. Det er smart å merke bildene sine :) Gjør det med noen av mine selv! Det høres i alle fall ut som du har kosa deg! Jaaa, den ungen er så søt :D

    SvarSlett
  13. Kjempefine bilder, Siv - skjønner godt at du vil merke dem sånn at ikke hvem som helst kan si de er deres. :) Tusen takk for kommentar over på tankereisene - du inspirerer veldig til å blogge mer! Nå som jeg snart får litt mer rutiner inn i hverdagen mtp skolestart på høyskolen (wæ! Grugleder meg veldig!) blir det nok litt enklere å blogge mer. Liker det jo veldig godt! Må prøve å bruke speilrefleksen litt mer også, og lære mer om hvordan bildene kan bli enda bedre :) Skulle gjerne ha innredet ditt værelse også, Siv, men du har jo også masse flotte McFLY-saker! Mer enn meg, tror jeg. ;) Kjekt med besøkende som deler den interessen, da!! :D Virker som at dere har hatt det veldig bra. Kanskje du har oppskrift på de gode pannekakene? Fint innlegg fra Mange ord også! :) Du fortjener alle lesere du kan få. (:

    SvarSlett
  14. herli! fine bilder :D
    - har egentlig ikke gjort så mye ;p

    SvarSlett
  15. Ååå! Grove pannekaker? Hvordan lager du de? :)

    SvarSlett
  16. Så herlig <3

    SV: Tusen takk Siv :) Ja tiden går fort. Det er faktisk snart 3 måneder siden ;D

    SvarSlett
  17. Nydelige bilder c: Jeg har bare slækan og lada opp til skolen i det siste : p

    SvarSlett
  18. Det var ikke meningen at det skulle komme anonym på meg altså. : p

    SvarSlett
  19. Utrolig fine bilder!

    Forresten..McFly som i bandet?^^

    SvarSlett
  20. Takk for det! Så fin blogg du har da :)

    SvarSlett
  21. SV: Takker for det, altså, var dagen jeg flytta inn, hadde det vært noe annet enn ryddig ville jeg blitt redd :) haha!
    Ha desverre ikke tid til å lese noen innlegg her nå, har det litt hektisk, men merker meg bloggen din slik at jeg kan titte innom. Ha en flott uke :)

    SvarSlett
  22. Hei du!
    Takk for kommentar på Brukt-bloggen min!:)
    Vasen er til salgs den, så du får gjerne kjøpe! Og så er det jo lov til å prute;)
    Spennende blogg du har her!
    Janni:)
    (Duse Pasteller og den navnløse Bruktbloggen)

    SvarSlett
  23. Herlige bilder. Høres ut som du har kost deg :)

    SvarSlett
  24. vært i italia og frankrike og vært masse masse med venner (:

    SvarSlett
  25. Kjekt besøk da!! Er barndomsminner det, eller før man begynte å jobbe i ferien. På besøk med venner og søskenbarn hele tida, tida gikk fort selv om man ikke trengte å gjøre noe hele tida. Oppskrift på pannekakene?;)Er tilbake i leiligheta igjen nå, driver å rydder å prøver å skjønne hvor rotet kom fra hehe

    SvarSlett
  26. Åååå så fint innlegg til deg :-) Vet du hva, jeg er helt enig med henne, du er en koselig leser. Og du er sikkert den eneste som leser min blogg også, haha. Hjerte!!! <3

    SvarSlett
  27. Så fine bilder du har tatt, Siv! Skikkelig stemningsfulle. :) Høres ut som du har kost deg! :D

    Beklger at jeg ikke har kommentert hos deg de siste ukene, men jeg har holdt meg unna alt som har med blogg å gjøre! Skal komme sterkere tilbake med kommentarer fremover. ;)

    SvarSlett
  28. Omgggggggggggg I SO LIEK YOUR PICS.

    SvarSlett
  29. Så fine bilder! :D
    Nå fikk jeg ordentlig sommerfølelse igjen :')

    Så bra at besøket er vellykket! (Og at du kan skvise inn litt McFly ;)

    SvarSlett