19.08.2011

Ny header, hurra!

Eeeeendelig har jeg fått oppgradert headeren! Jeg hadde lyst, men så hadde jeg ikke lyst, også visste jeg i hvert fall ikke hva slags bilder jeg skulle bruke! Den forrige headeren var motionocean følte jeg, så jeg lot den være der. Jeg er litt redd for forandringer, jeg... Denne er litt mer personlig enn den forrige, eller hva synes dere?

sivheader 3

rett str. for bloggen

MotionH

Her ser dere de 3 headerene jeg har hatt siden jeg starta å blogge. Den siste er den gamleste, men det sier vel egentlig seg selv? De to eldste var det Jannicke som laga, og den siste laga Linn (der er bloggen, men du får lettere kontakt med henne her!). Jeg er litt av ei massjur, men Linn sa hun hadde lyst til å være litt kreativ, og etter noen timer med spent venting fikk jeg tre forskjellige å velge mellom. Dette var favoritten by far, og har nok kommet for å bli ei stund! Tusen takk Linn, for at du fiksa jobben for meg! Alle bildene er tatt hjemme, utenom det av McFly. (Jeg skulle dog ønske jeg hadde vært nær nok til å ta det...) Jeg vil også takke lillesøstra mi som tok de to bildene til venstre. OG da jeg først bytta header, tok jeg meg liksågodt frihet til å endre bakgrunnsbilde i samme slengen. (Fra skyer til himmel-med-fjell.) Nå er jeg spent på å høre hva dere synes om endringene på bloggen! Bedre?

Siv
xxx

Ps. Jeg fant akkurat meg selv i et bloggportrett. Det er leenge sida det ble publisert, men HER kan dere se det iallfall! Jeg synes det var et fint et, jeg.

46 kommentarer:

  1. Jeg digger designet på bloggen din, det er rolig og stilig ^^ Fine headere også :)

    SvarSlett
  2. Jeg likte den veldig godt :D
    Og ja, denne er litt mer personlig :P
    Det er mindre og mindre av Mcfly på headerne (først 4, så 2 og nå bare ett!) xP

    SvarSlett
  3. Jeg likte det veldig godt! Bakgrunnen var fantastisk, og det er alltid greit med litt forandring på headere nå og da. Trenger en liten oppussing selv, bare orker ikke enda.

    Nordnorsk dialækt e allti fint ;)

    SvarSlett
  4. Det ble kjempebra, Siv :) Liker at denne er litt mer personlig ;)

    SvarSlett
  5. Den nye er kjempe fin, som du sier den reflekterer bloggen og passer kjempe fint med bakgrunnen. Synes Linn har vært flink jeg :)

    SvarSlett
  6. Det ble kjempefint! :)

    //Det er hundre år siden du spurte, men siden jeg er så himla treig, så svarer jeg nå. De fleste modellene er venner, men han gutten og hun jenta fra den første ordentlige fotograferingen er noen naboer jeg aldri har hatt spesielt kontakt med. :)

    SvarSlett
  7. NAAIIISE!! :D
    Flinke Linn! ^^

    Liker endringene dine Siv! :D

    SvarSlett
  8. fiiine headeren :D

    SvarSlett
  9. liker den svæært godt :D lys og fin!
    har forresten sendt bloggportrettet mitt til deg for en stund siden, om du ikke har mottatt det må du si ifra så skal jeg sende det på nytt ;p hehe.

    SvarSlett
  10. Headern ble kjempefin! Og som du sa, litt mer personlig også, men med litt McFly selvsagt xD Digger det! :D

    SvarSlett
  11. Jeg elsker den nye, ^-^

    SvarSlett
  12. Liker den du har nå best av de 3. Bildebruken er mer personlig :)

    SvarSlett
  13. Synes den du har nå var finest!
    Litt mer personlig også som du sa, og det liker vi : )

    SV; Hihi, takktakk. Kommer litt mer innholdsrike innlegg om en stund ; )

    SvarSlett
  14. SV;hehe, go tron<3 Anbefaler den med aniston! Morsom og underholdende film!

    SvarSlett
  15. Likte den nye headeren din. :) Finfin!

    SvarSlett
  16. headeren ble jo kjempekul! :D

    SvarSlett
  17. åååh, det ble dritfint her inne nå!!! jeg liker det! :D
    god helg <3

    SvarSlett
  18. LIKER :D

    SV: Godt å høre Siv ;) Jeg føler meg veldig treg, men nå roet jeg meg litt :P

    SvarSlett
  19. Tykkjer den nye headeren var veldig fin! Forandring fryder, har jo sjølv skifta mange gonger før eg vart nøgd. Tykkjer det er rett som du seier - denne er litt meir personleg på ein måte :) Veldig fin!

    SvarSlett
  20. Så det hadde kommet ny header her ja;) Liker alle jeg, men liker mest at de stadig blir mer personlige. Du er jo litt mystisk med enkelte ting, så dette er vel rett i blinken for deg;) Jeg og vil ha!! Hehe. Fint portrett, men det får ikke godt nok frem hvor god blogger du faktisk er Siv. Hvor spennende og varier og kreativ bloggingen er. Mye moro og forskjellig her synes jeg=)

    SvarSlett
  21. syns det ble bra jeg.
    http://polliani.com

    SvarSlett
  22. Forandring fryder. Synes det ble fint jeg :) Nå har jeg hatt min header i snart et år, og vurderer å bytte, meeeeeen.... ;)

    SvarSlett
  23. sv: Takk for tips, skal sjekke den ut :D

    SvarSlett
  24. Den nye headeren din var kjempe fin c:

    SvarSlett
  25. Synes den var fin jeg!

    Sv: Haha..bare vent noen år du, så skal du se at du også får deg en hel skokk planter..Tro meg; plantedilla er SMITTSOMT, og har man det i genene så er det vanskelig å slippe unna. Min mor har alltid hatt masse blomster stående. Og nå har jeg det også i huset vårt..både ute og inne. Stappfullt overalt! :-D

    SvarSlett
  26. headeren din var kjempefin! :) jeg har laget min på paint. hehe :)

    SvarSlett
  27. Likte headeren veldig godt jeg! :) Herlig med forandring. Gjerne på tide jeg bytter header selv snart? :p

    SvarSlett
  28. Den nye headeren din og designet var veldig kult!:)

    SvarSlett
  29. Jeg likte den nye veldig godt!!! Den var så pro;)

    SvarSlett
  30. Designet ditt har blitt veldig fint :)

    SvarSlett
  31. Så fint det ble! :D Det var litt uvant, men jeg liker det! Skikkelig fint og personlig! :D

    SvarSlett
  32. Veldig bra header! Godt med litt forandringer av og til:D

    SvarSlett
  33. fin!
    sv; takk, ja, det er DIGG!

    SvarSlett
  34. Ja, det er jeg også ganske så glad for!

    Gratulerer med ny header :D

    -Mariann

    SvarSlett
  35. den nye er den flotteste yet :)

    SvarSlett
  36. Veldig fin, den nyeste headeren din :)

    SvarSlett
  37. Syns det ble mye bedre! Mer voksent, på en måte.

    SvarSlett
  38. Kjempe fin!! Du har et veldig fint og passende design :) :)

    SvarSlett