16.08.2011

Volleyball...

... volleyball, og enda mer volleyball. Vi har blitt hekta. JEG har blitt hekta. I Havneparken har noen spilt volleyball nesten hver dag nå i de siste ukene av sommerferien. Det har vært greit vær, også har vi hatt noen å spille med. Det siste punktet er nok det viktigste...



























Jeg har fotalt dere om polakkene før. De var fire stykker, og da har man nesten et helt lag bare bestående av polakker! Det er nok derfor vi ikke spiller så mye volleyball til vanlig. Ikke ute, helt spontant. Vi blir aldri nok folk til å ha hele lag, og da lar man det heller ligge. Men polakkene, de ble med ut hver eneste dag. Ikke bare til volleyball, men fotball også. Etter at polakkene dro, trodde vi det skulle gå tilbake til dødt her. Det har det ikke gjort. Iallfall ikke for meg! Vi har spilt volleyball nesten hver dag mens besøket har vært her, både for å øve oss imellom, og med varierte andre folk; både folk herfra og besøkende, jenter og gutter. Volleyball er gøy! Når man får det til, vel og merke. Men det er ikke vanskelig, for Frida kunne ingenting på fredag, og nå er hun like god som oss andre! Start med volleyball, det er god trening og kjempegøy. Ekstra gøy når det er fint vær ute og man kan gjøre noe sammen.

Hva slags aktiviteter holder dere på med om sommeren?

Siv

xxx

/Bildet er linket

38 kommentarer:

  1. volleyball er jo AWESOME når man er mange! jo fler, jo bedre :D
    i sommer har jeg ikke hatt annen aktivitet enn jobb, hoho ;(

    SvarSlett
  2. Volleyball e digg! :D

    SvarSlett
  3. Hei på deg!

    Så koselig at du likte bildene av gangen.. Det varmer med gode ord! :)

    Klem fra Ida
    (Interiør drops)

    SvarSlett
  4. Volleyball er gøy!:) Om sommeren spiller jeg badminton;)

    SvarSlett
  5. artig da :D

    om sommarn, hmm... ingen aktiviteta ;o bittelitt fotball en gang iblant da, også jogge æ litt :)

    SvarSlett
  6. jeg er veldig aktiv med sofasitting!

    SvarSlett
  7. så koselig :D

    hadde planer om å jogge to-tre gånga i uka heile sommarn førr å holde kondisen oppe, meeen sånn gikk det ikkje.. :p har fådd jogga litt, men ellers går det i fotball :)

    SvarSlett
  8. Åh, jeg elsker volleyball! Trening og moro på en og samme tid :)

    SvarSlett
  9. spilte volleyball for to dager siden på kypros faktisk!:D

    SvarSlett
  10. Volleyball er så utrolig kult! Hadde jeg ikke brukket ankelen hadde jeg garantert spilt mye volleyball i sommer :D

    SvarSlett
  11. Så kjekt da...
    Jeg liker ikke ball spill, så jeg går turer. Går hver dag, ulik hvor langt jeg går hver dag...

    SvarSlett
  12. Volleyball er gøy, men shitvondt!
    Liker mye bedre tennis og sykling :)

    SvarSlett
  13. Vollyball er det lenge siden jeg har drevet det, men det er veldig morsomt:) Jeg har gått tur, sykle og svømme er selvfølgelig artig:)

    SvarSlett
  14. moro! jeg er skikkelig dårlig i vollyball, men er skikkelig dårlig selv
    http://polliani.com/

    SvarSlett
  15. Jeg holder egentlig ikke på med noen spesielle aktiviteter om sommeren jeg, det går i grunn i det samme som de andre årstidene, med visse unntak, hehe. :P

    SvarSlett
  16. Volleyball er gøøy! Jeg gjør altfor lite.. Prøver å gå litt turer, men det er så drøøøøøyt mye mygg her jeg bor!

    SvarSlett
  17. Volleyball er gøy og vanskelig.. Jeg får det ikke til, og da blir alle sure.. Haha!

    SV: Er nok ikke spes fan av McFly dessverre nei :p

    SvarSlett
  18. Volleyball er kjempe morsomt da:) Pleier ikke å holde på med så mye aktiviteter om sommeren. hehe. annet enn å gå tur eller bade.

    SV;Den er kjempe fin på!:) Har ikke fått tatt et bra bilde av den pga kameraet mitt er humørsyk.hehe:) Er også glad for at jeg vant:)

    SvarSlett
  19. SV;hehe:) ja, det blir fort mye å holde styr på. så tumblr bloggen er just-for-fun blogg:) hehe.

    SvarSlett
  20. Jeg har to aktiviteter, en shopping og to latskap, ^-^ Burde virkelig få en mer aktiv sommer, ^_^

    SvarSlett
  21. er ikke den beste i volleyball, men morro kan det være. fine bilder! :D

    sv: tusen takk for kommentar :D

    SvarSlett
  22. volleyball er fun :D
    - spille fotball, ta meg en joggetur eller spille tennis :)

    SvarSlett
  23. Volleyball er KONGE :)

    SV: Hehehehe. Herlig, Siv <3

    SvarSlett
  24. åh, volleyball va no av d eg likte av sport på ungdomsskolen ;)

    / tusen takk søte du ♥

    eg ler kvar gong noen gir meg ARE YOU USERNAME LADIESMAN217, for når eg seie det inni meg så rope eg, haha!

    SvarSlett
  25. Hehe volleyball er morsomt hvis alle er like dårlige som meg:) Aktivitet denne sommeren har for det meste vært inne på Elixia, styrketrening, pga regnet!:P usj! Kunne godt tenkt meg å sykle til stranda eller gå tur på fjellet liksom!

    SvarSlett
  26. Når jeg spiller volleyball ler bare alle av meg siden jeg er så dårlig, ha ha :P

    SvarSlett
  27. Volleyball er jo morsomt da! det var jeg veldig glad i å spille når jeg var yngre og gikk på skolen! Blir ikke så mye av det nå lenger...

    SvarSlett
  28. volleyball er jo utrolig morsomt så det hender vi gjør det hvis vi er mange :D

    SvarSlett
  29. Volleyball er kjempegøy :) Jeg spilte masse før, men har ikke hatt så mye tid til det de siste åra, noe som egentlig er trist, for det er kjempegøy og en bra aktivitet å gjøre sammen med folk.

    Sv: Haha, ja, ho ble litt overraska/sjokka over et par av tinga som ho ble bedt om å gjøre :P

    SvarSlett
  30. SV; Tusen takk! Er du interessert i filmproduksjon?

    SvarSlett
  31. Volleyball er jo gøy :)

    SvarSlett
  32. Skal faktisk være med på en volleyballturnering, som blir arrangert i forbindelse med fadderuka, på lørdag. Gleder meg! :)
    Ellers er det vel fotball og generell trening det går i om sommeren :)

    SvarSlett
  33. Elsker volleyball! Men er ikke så veldig god...
    Ja, er nok mangel på spillere, og man kan ikke spille alene heller:P

    SvarSlett
  34. Åh, volleyball er så gøy! ..bare synd jeg suger i det. Haha. Får altfor vondt i håndledda. Da blir det ikke så moro. Aktiviteter i sommer? Gå turer, og bade ikke minst! Kjempeaktivit... hehe

    SvarSlett
  35. Volleyball er jo faktisk ganske gøy!
    Men hver gang jeg har spilt det så har det endt med uoverenstemmelser i gruppa, så det har blitt rimelig dårlig stemning :P

    Men badminton, minigolf og sånn kaste-fange-ballen-i-racketen er gøy! :'D

    SvarSlett
  36. Synes bloggen din er veldig bra!!! Tipper nok jeg kommer til å bli fast leser her :) :) Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  37. Ja, Volleyball er gøy!! Skulle ønske jeg hadde kunnet vært der å spilt med dere :)

    SvarSlett