05.08.2011

I'll Miss You

I vår en gang fant jeg ut at jeg ville skrive en sang til klassen som jeg kunne fremføre på avslutninga. Det ble da til slutt en liten snutt, men det var utrolig vanskelig å ikke spille den til et par av jentene, som alltid får høre hva slags nytt jeg har funnet på. Joda, jeg fremførte den, jeg, og gøy var det da jeg hørte noen le blant publikum! Det er ikke den mest avanserte sangen, men den var da noe annet enn en tale. Talen ville ikke blitt like bra... Jeg har forresten fått meg en ny mikrofon og et nytt opptaksprogram, men begge er amatørgreier, så jeg vet ikke om det ble store forskjellen!



Skriv noe random, men jeg håper dere iallfall prøvde å høre på den!

Siv
xxx

33 kommentarer:

  1. Får dessverre ikke hørt på det her på jobb, men skal prøve å huske å gå inn på bloggen din hjemme og høre!! :) Gleder meg.

    SvarSlett
  2. *klappe*
    SV;hehe,that's me. Liker å skrive magehoppende innlegg vettu!=) Så bra at du likte denne idéen=) Skal prøve å få finne masse fine innlegg til neste uke=)

    SvarSlett
  3. Jeg har ikke lyd på pcen :/

    SvarSlett
  4. woooow, den var utrolig nyselig siv! ;o fikk gåsehud!
    sv; aaaw takk :D jeg driver og lage en mcfly t-skjorte og :D

    SvarSlett
  5. Så fint:) Du er flink, Siv:)

    SvarSlett
  6. For en søt sang :) Du er så flink!

    SvarSlett
  7. Skal høre på den senere når jeg får lyd på pc'n. Så stilig at du har skrevet en egen sang! Kul video!

    SvarSlett
  8. Sv; hehe, ja får den følelsen fortsatt noen ganger nå også da :)

    SvarSlett
  9. fin saang! :)
    sv; tusentaakk! <3

    SvarSlett
  10. hehe, så søt sang du lagde:)

    SvarSlett
  11. Så flink! Kjempefin måte å avslutte på og original :)
    sv: Lofoten ja :) Savne det :)

    SvarSlett
  12. Svar: Ja, den er litt trist også :/

    SvarSlett
  13. Så søtt av dæ å skrive en sang da :D og det va veldig bra! flinka :*

    SvarSlett
  14. Så flink du er altså! "Det e nok en klisje, men man kjæm ikkje bort fra det" var ei ganske bra setning(les:strofe eller noe sånn) Jeg synes det er veldig fint med sanger som blir sunget på egen dialekt, og det er jo ikke til å stikke under en stol at "nordlænning" er fiiiiint;-) Koselig at du ville dele denne sangen med oss, og du må vite at jeg fikk skikkelig god stemning i meg av den:-) Ha ei fin helg:-*

    SvarSlett
  15. Ut i fra de andre kommentarene vil jeg tro den er fin :-) Men, jeg har litt problemer med å høre youtube sanger her i det store utland.

    SvarSlett
  16. du e altså då utrulig flenk :) glede mæ allerede t du lage egen CD <3

    SvarSlett
  17. Helt nydelig. Du er kjempe flink <3

    SV: Jeg visste heller ikke hva jeg ville etter ungdomsskolen, men det kommer etterhvert, det er jeg sikker på ;) Jeg kan i hvert fall anbefale denne studieretningen og måten om man er litt skolelei og ønsker å jobbe mest mulig ved siden av ;)

    SvarSlett
  18. så søtt og så fint ;)

    / ♥

    SvarSlett
  19. Så søtt og fint dette var. Sjaarm! Glemte forresten å spørre om det var deg på det første bildet under selvdigger. Interesserer meg vettu, vet ikke om jeg har sett bilde av deg en gang, men jeg tror du har klesstil selv om du selv ikke tror det;)

    SvarSlett
  20. Mala: // (Jeg tror du er den eneste jeg skriver sv-kommentarer til ,ahah :p Jeg kom bare på det, også vil jeg si at det koselig at du spør spørsmål og sånt :')) Til poenget; nei, det er nok ikke meg, og du har sikkert ikke sett bilder av meg, nei... Eheh, jeg har vært ganske påpasselig å ikke legge ut bilder av folk og sånt. Men jeg har faktis tenkt en god del over det i det siste at jeg kanskje skulle legge ut et bilde! Men jeg må nok tenke litt enda!

    SvarSlett
  21. Kjæmpe bra sang :D De e flenk!

    SvarSlett
  22. Flinka! :) Utrolig fint :)

    SvarSlett
  23. åhh, blir så vemodig hver gang jeg hører denne...I´ll miss you, Siv <3

    SvarSlett
  24. Den var jo fiiin Siv! :D

    Det tok derimot noen minutter før jeg fikk hørt på den, fordi den kroniske bestemora mi bestemte seg for å støvsuge opp en edderkopp, og når hun hørte sangen din så begynte hun selv og nynne og synge høylytt. Bestemødre altså, skal rote seg borti alt :P

    Gleder meg til å høre flere selvkomponerte sanger i fremtiden! ;) *hint hint*

    SvarSlett