23.08.2011

Interesseportrett #11

Bloggen til Maria Isabell handler om alt fra siste innkjøp til en god rett hun prøvde ut med venninner på byen. Når det er sesong får vi også vite hvor og når hun holder på med interessen sin, nemlig skihopp! Hun er en dedikert supporter!

Navn: Maria Isabell
Alder: 27
Bosted: Lillehammer
Bloggadresse: http://misabell.blogg.no

Interesse: Skihopping/hopprenn! Kanskje en litt sær interesse, ettersom jeg ikke hopper selv ;)













Hva fikk deg interessert i dette? Og når?
Jeg ble ekstremt interessert i 2000 da det var VM i skiflyvning i Vikersund.

Hva får du ut av det? Jeg får utrolig mye ut av det! Når jeg er på hopprenn storkoser jeg meg sammen med venner, glemmer alle bekymringer, får sett mange RÅ hopp og en herlig atmosfære. Får i tillegg sett mange unge talenter når jeg er på smårenn!




















Hvor har du lært nye ting innenfor dette emnet?
Jeg ser på renn på tv, reiser rundt på renn og leser om skihopping på nettet. I tillegg har jeg en liten venninne (Silje Karlengen), "tantebarnet mitt" som hopper. Lærer mye av henne som utrykk og teknikk osv.

Hvem kan du dele hobbyen din med?
Vi er en jentegjeng som reiser rundt sammen på renn. Bestevenninna mi blandt annet!


























Har du blitt kjent med noen nye personer ved å holde på med dette? Jepp, mange!

Hvor ofte utøver du denne hobbyen?
Nå hopper jeg ikke selv, men jeg er vel på renn 7-8 ganger i året!

Hvor mye koster det å holde på med dette? Tjaa. Det går endel penger på en sånn "hopphelg" for å si det sånn!
























Hvor får du inspirasjon fra til å drive med hobbyen? Så stor fan som jeg er, så trenger jeg ikke inspirasjon. Den bare ER der ;)

Hva tror dere om å være så stor skihoppsupporter?

Siv

xxx

Ps. Som alltid vil jeg si til dere som har lyst til å være med: send en mail til siiiv95@hotmail.com Legg gjerne igjen en kommentar under også! Det gjør ingenting om flere vil skrive om samme interesse, for jeg regner med det kan bli mange forskjellige svar.

OGSÅ må dere huske konkurransen jeg har gående!

/Bildene burde være linket.

24 kommentarer:

  1. sv: lykke til med allmenn da! har ingen erfaring fra den linja selv, ettersom jeg gikk media, men den er vel som med alle de andre, legger man litt innsats i det så skal det jo gå bra :)

    fint interesseportrett. smart! husker jeg var sånn supporter selv for noen få år tilbake. men ikke aktiv da, bare sofasupporter.. + et par renn, heehhe :)

    SvarSlett
  2. Fint interesse portrett:) Aldri hvert interessert i sport selv, men var artig å lese for det:)

    SvarSlett
  3. Leste bloggen hennes før, men "mistet" henne, takk for at du fant henne igjen ^^ Hihi.

    SvarSlett
  4. veldig fine spørsmål og svar!
    sv; hehe, tusentakk!!

    SvarSlett
  5. Det er skikkelig kult at du har "intervjuer" på bloggen din (-:
    Jeg er ikke særlig interessert i sport, men jeg tror faktisk det kunne vært moro å se på skihopp. Om jeg var der, naturligvis. Det er ikke like tøft på tv.

    sv: Det tar jeg som et kompliment, så takk! :-)

    SvarSlett
  6. - det må være gøy! :D
    bra intervju!
    jeg skal bli med på konkurransen, skal skrive et innlegg snart!

    SvarSlett
  7. Det må være litt gøy egentlig, følger mye med på hopping om vinteren selv ;) Hun jeg pleier å gå å klippe håret hos er svigermoren til Johan Remen Evensen faktisk og svigerfaren hans jobber på skolen min, ha ha XD

    SvarSlett
  8. ohmy, skjønner ikke at folk tørr ;o

    SvarSlett
  9. bra portrett! :D

    sv; takk for kommentar <3 :D

    SvarSlett
  10. Jeg syntes det er litt rar at man skal ha supporting som hobby! :P
    Var en uvanlig men spennende hobby :D

    SvarSlett
  11. Så morro interesse hehe :) Ikke helt som de fleste, det liker jeg :)

    Sv/ Ja, litt update iafall jippi :)

    SvarSlett
  12. Trur nok det e en ganske så artig hobby! En ting e at du får sedd masse utav sporten da, men du får også se nye bya ogsånt, vært ute en del, og iblant masse folk! :)

    Trur ikke akkurat æ ville sedd på skihobbing, men hadde ikkje skada å fornt rundt å sett enten diverse fotballkampa, eller bra band BD

    SvarSlett
  13. Skihopping er morsomt å se på, men ikke pokker om jeg hadde turt å sette utfor en bakke! (Jeg vil gjerne være nr.19 i rekken ;) )

    SvarSlett
  14. SV;hehe^^, ja. Håper det går bra!

    SvarSlett
  15. Følg med på bloggen min, jeg bedømmer bloggen din der nå :)

    SvarSlett
  16. Nå er ikke jeg så særlig fan av idrett generelt da :P

    SvarSlett
  17. Digger bloggen hennes <3

    SV: Godt å høre det er flere som meg der ute :P

    SvarSlett
  18. Stilig interesseportrett! Jeg har også en forkjærlighet for hoppsporten, og har siden fetter Johan ble med på landslaget vært klistret til skjermen når rennene har gått. Har ikke vært med på turer rundt om foreløbig, men det virker skikkelig moro!

    SvarSlett
  19. Mange fine spørsmål og svar:)

    SvarSlett
  20. Oi, så kult! :D

    Det er vel litt sånn som meg og fotballen det der, hehe :P
    Men åååh, jeg skulle gitt mye for å vært ved en hoppbakke en gang! Det ser jo så tøft ut når man sitter foran TV'en! :D

    SvarSlett
  21. Ååå! Så morro at du la ut dette! Og så mange koselige kommentarer! Tusen takk alle sammen! :)

    SvarSlett