02.08.2011

Idyll i Havneparken

Værmeldinga hadde lovet fint vær, og fint vær ble det. Nei, vent. Ikke fint, men nydelig! Det var så varmt at en kunne gå i bare undertøyet om man ville, men personlig valgte jeg å hive på meg en liten sommerkjole. Godt vær var flott, for ex-klassen hadde planlagt en sammenkomst i Havneparken!

CIMG3003

CIMG3009

CIMG3022

Tja, det ble ikke så mange bilder, det. Jeg skal være ærlig å innrømme at jeg tenkte på helt andre ting enn å ta bilder. Hadde det ikke vært for at jeg ble minnet på det, ville jeg mest sannsynlig glemt av hele kameraet. Vi var rundt 12 stykker der, og det fra rundt omkring på øya. Vi spilte volleyball, grilla pølser, snakka og vassa. Men vassinga er det nok jeg som får poeng for... Martine var den eneste som ble med ned til vannet! Også hadde vi en kjempekul høytaler. Den var trådløs med en mikrofon. Dere kan gjette hvem som grep mikrofonen for å lage ulyd som hele plassen her kunne irritere seg over... ;) Dessuten kom det en haug med polakker for å joine oss i volleyballspillinga. Så ble vi der for å spille volleyball til utpå kvelden. Tilslutt ga jeg meg fordi knotten nesten spiste meg opp. Jaja, koselig kveld var det iallfall!

Siv
xxx

Ps. I går joina jeg også Pottermore. Jeg regner med at alle med trollmannsblod har fått brev til Hogwarts?

26 kommentarer:

  1. Volleyball er gøøy :D Også så fine bilder :) Kos!

    SvarSlett
  2. Koselege bilete! Har lyst å reisa nordover ein gong:) Og takk for kjekk kommentar hjå meg, fin blogg du har!

    SvarSlett
  3. Hørtes ut som en koselig dag! volleyball er alltid gøy! og yaay nå er jeg og på POTTERMORE!!! :D

    SvarSlett
  4. Så herlig! Jeg vil ha så fint vær!!!

    SvarSlett
  5. Det hørtes ut som en morsom dag. Kjenner det ikke fristet så veldig å bade siden jeg vety hvor kaldt vannet der oppe pleier å være :P

    SvarSlett
  6. Så koselig det så ut :) Vi var ute og nøyt det fine været i går, og det varherlig :)

    SvarSlett
  7. hørtes ut som en herlig dag! :D
    sv; HEEI SIV! :-D heeh, hvem da? ;) jeg driver og klippe gress og vaske en tannlege senter, lol :p <3

    SvarSlett
  8. Jeg går faen meg alltid glipp av Pottermore,!!! Fine bilda..

    SvarSlett
  9. Høres utrolig koslig ut ^^, !

    sv: Har også lyst på en akkustisk da :p Men akkurat nå er det den Ibanez'n som jeg vil ha. hha

    SvarSlett
  10. Herlige og sommerlige bilder=) Høres som en koselig sammenkomst!:)
    Jeg vil også på pottermore,men står alltid dagens påmeldig er stengt eller noe. vet du når man får meldt seg på?
    SV;Jaaa:) enig med deg der! Koselig at du likte det bilde:) Nej, dere har kanskje ikke hatt godvær hver eneste dag.

    SvarSlett
  11. Hørtes skikkelig koselig ut det da. ;) Og enda bedre når været var på topp. :)

    SvarSlett
  12. SV;Aha,da vet jeg det! Er en syvsover nå som sommeren er på. Men skal prøve å få kommet meg opp for å signere/melde meg på:)

    SvarSlett
  13. Herlige bilder :) Deilig med finvær da :D

    SV: Ja helt klart ;) Elsker det :D

    SvarSlett
  14. Gøy med fint vær!:)
    Hørtes ut som en koselig dag utenom knotten:b

    SvarSlett
  15. Høres ut som en sinnsykt fin kveld!

    SvarSlett
  16. Så koselig! Volleyball er kjempegøy :D

    SvarSlett
  17. Så utrolig fine bilder. Der ser det helt nydelig ut :)

    Sv: Takk for det :)

    SvarSlett
  18. Hørtes ut som du hadde en veldig flott dag! Heldig dere er som har fått sommeren på besøk. Syns jeg ser sola glimte fram her i dag og, krysser fingrene for litt varme!!!

    SvarSlett
  19. ÅÅå så koselig det hørtes ut og hvor fint det var der!! Hvor mange var dere i klassen din? Kjekt at dere kan møtes sånn og mimre og bare se fremover=) Sånt liker jeg, herlig! Lyst å se antrekksbilde og jeg da, selv om jeg vet du ikke driver med sånt hehe

    SvarSlett
  20. Mala: Du er helskjønn du Mala! Vi var 15 i B, og like mange i A, så av og til sier jeg vi var 15, andre ganger er svaret 30 :') Og antrekksbilde vet jeg du vil ha, og det er så koselig å se at du interesserer deg så pass, men jeg hadde bare på meg en shorts og ei t-skjorte; ikke akkurat så mye å legge ut :p Dessuten er du vel sikkert klar over at jeg ikke eier klesstil, haha x) Jeg ville heller sett på et fugleskremsel, jeg... Et fint et, da ;)

    SvarSlett