10.10.2011

Søkeord

I løpet av årene på internett har jeg kommet over mange snåle søkeord som har pekt vei til forskjellige blogger og sider. Jeg har hatt lyst å lage et lignende innlegg selv, men ingen kom inn på bloggen min via rare søkeord. Nå har derimot 219 forskjellige søkeord ledet folk inn i verdenen Motionocean, og noen av dem er ganske... snåle..

taylor lautner

Taylor Lautner Selv om dette ikke er et rart søkeord, så måtte jeg ha det med, ettersom nesten 100 besøk kommer fra søkemotorer. Jeg har skrevet om kjekkasen noen ganger, så det er ikke så rart.
Fotball
har jeg skrevet om mang en gang, selv om jeg ikke er noe fotballinteressert. Så de som lette etter lovord om fotball fikk iallfall ikke det de var ute etter.
Diverse bokanmeldelser
Folk har lett etter bokanmeldelser på Eclipse, Twilight, DBY, Mørkeboka, Madonnagåten og Aldo Monrad. Joda, det er vel noen av bøkene jeg har lest.
What are words
Tro det eller ei, men ved å søke på tittelen på en kjempepopulær sang, har noen kommet inn på bloggen min. Og for å sjekke hvordan dette hadde seg til, fant jeg ut at google kommer opp med bloggen min på 6. plass på side én, rett under VG sitt innlegg om sangen. Det er ganske impressiv, om jeg får si det selv!

Books

Hundetruse Sært søkeord, men jeg har skrevet om det også. Jeg vet ikke hva som er mest sært; at jeg har skrevet om det, eller at folk søker på det i google...
"Du er heldig som har familie", "Kle seg ut som barn", Annet ord for å digge seg selv
"Tisset i munnen" ... Jeg prøvde å søke det selv for å se hva bloggen min hadde skrevet om sånt, men jeg fant ingenting. Mon tro om Analystics roter...
Alt man trenger til en fjortiss bursdag Jeg håper det ikke var mitt hode som skrev en sånn skriveleif i et innlegg. Nå fikk jeg forresten idé til blogginnlegg ;)
Blotte pupper Jeg husker jeg skrev om pupper en gang, men om jeg nevnte blotte pupper er en annen sak!
Celledeling Noen var visst veldig interessert i celledeling ved forskjellige anledninger. Svarene finnes nok neppe i min blogg. Foster og abort har jeg derimot skrevet noen meninger om.

Fjortis.

Damer i dusjen synger. Jeg gjør iallfall det!
Venstrehendt ditten og datten. Både om at de er bedre og verre, keivhendt og mer kreativ. De lette også etter fakta og bestikk til venstrehendte. Er det noen som bruker annet enn kniv og gaffel?
Fjortis babe, bilder og berte, for å nevne noe. Ginger, "Fikk bh til jul", Jogge 3000 meter på 20 min og Åttlinger.
Gutter naken Nei, jeg tror ikke jeg har skrevet om det heller. Eller...?
"Hvordan ble sagging til" Åhåhåhå, det vet jeg jo! Men det kan dere finne ut av selv, jeg orker ikke gjengi meg selv ;)
"Hvordan miste 5 år med hukommelse" Det kan være greit å vite så man kan unngå det. Der er jo tross alt min store skrekk!
Naken i dusjen Jeg synes synd på de som ikke er det, jeg... Ja, det har jeg visst skrevet om det også!

Ginger boy

Hvordan fant dere bloggen min?

Siv
xxx

/Bildene er linket

35 kommentarer:

  1. Husker faktisk ikke :) Hvordan fant du ut disse tingene?

    SvarSlett
  2. Jeg liker google analytics, er så morsomt å se de rare tingene folk har søkt på før de trykket seg inn på bloggen!

    SvarSlett
  3. Hehe, skal si det var mange snåle ord, ^_^

    SvarSlett
  4. Jeg tror jeg fant den ved at du kommenterte på min blogg ;) Hihi

    SvarSlett
  5. haha sånn er så morsomt! Masse snålt folk har søkt på for å komme inn på min blogg og :p

    Husker ikke hvordan jeg fant bloggen din, må ha vært gjennom en annen sikkert, men jeg er glad jeg fant den! :D du er herlig :)

    SvarSlett
  6. Hehe det er mye rart ja...jeg også sjekket det på min blogg en gang, og der var det mange rare søkeord. Fatter ikke at de har ført folk til min blogg liksom!
    Husker ikke helt åssen jeg kom over din blogg...lurer på om det var fordi du kommenterte hos meg!

    SvarSlett
  7. Søkeord er alltid gøy! :P Og veldig rart!

    SvarSlett
  8. Litt vittig med slike søkeord lister:) Mye rart på min også...Og mye jeg nekter å tro har blitt nevnt på min blogg:p hihi

    SvarSlett
  9. Hahahaha. Herlig innlegg :D

    SV: Du må bare se den, Siv.. Den er så bra <3

    SvarSlett
  10. he he herlig innlegg og mange snåle ord. Jeg tror jeg fant din blogg via en annen blogg, som du hadde kommentert på men husker ikke hvem blogg akkurat nå he he;)

    SvarSlett
  11. Haha, det er så gøy å se hva folk har søkt på! :D har sett slike innlegg på andre blogger, og da finner man mye rart.. hihi.
    Husker ikke hvordan jeg fant bloggen din faktisk. Fant deg sikkert via en annen blogg :)

    SvarSlett
  12. Jeg får også noen kjemperare søkeord som leder til bloggen min! Ofte så jeg må få venninner til å søke på det ordet for å se hvor jeg popper opp. :p

    Jeg fant deg... ehm.. jeg aner faktisk ikke!

    SvarSlett
  13. Haha, så vittig! Skulle ønske jeg kunne sjekke sånt på blogg.no også.

    sv: Jeg liker vampyrer, jeg bare liker ikke hva de har blitt til de siste årene. Jeg får heller lese Dracula neste gang!

    SvarSlett
  14. Hehe ;) Jeg husker ikke helt hvordan jeg fant deg.. Via en annen blogg kanskje? :) Ha en fin uke ♥

    SvarSlett
  15. Tror det var jeg som leste diverse blogger og klikket meg videre fra kommentar i en blogg til en annen? Jeg husker ikke.. :)hehe

    SvarSlett
  16. Hei! Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min! Og kommentaren din er, overraskende nok, grunnen til at jeg fant bloggen din! Jeg liker den da! Den er ikke som alle andre blogger! :)

    SvarSlett
  17. Så morsomt innlegg! Husker ikke om du fant meg eller omvendt.. Sikkert via andres blogg, uansett hvem som fant hvem :)

    Sv. Takk <3

    SvarSlett
  18. Jeg husker faktisk ikke helt;)

    SvarSlett
  19. Søkte på McFly<3

    SvarSlett
  20. Hahaha sykt morsomt! Jeg fant deg fordi du la igjen fin kommentar hos meg :D Jeg blir alltid glad av kommentarene dine!

    SvarSlett
  21. Fant den via en annen blogg jeg leste :)

    SvarSlett
  22. Er så mange gøyale ting folk googler! Lar meg stadig fasinere av det :)

    Fant din via en annen blogg mener jeg å huske?

    SvarSlett
  23. Haha, så mye rart! :-)
    gøy å lese da.

    SvarSlett
  24. Utrolig mange morsomme ord og setninger folk har kommet til bloggen din med!
    jeg fant bloggen din da du kommenterte på min :) takk for det^^

    SvarSlett
  25. Hahaha, utrolig morsomt. Er rart hvordan folk finner frem til bloggen din (min) ja ;) Analytics funker bare sånn halvveis på min blogg... så jeg får ikke sjekka.

    Hmmm, tja hvordan fant jeg din blogg. Enten via en kommentar på en annen blogge, eller at du fant meg eller noe sånt ;)

    SvarSlett
  26. Tihi :D

    Tror du hadde kommentert på bloggen min eller noe, så da er vel egentlig spørsmålet til deg selv ^^

    SvarSlett
  27. Hahha ka i all verden!

    SvarSlett
  28. det husker jeg faktisk ikke! :p

    SvarSlett
  29. hahahaha, LOOOL! :D
    julia.no, tror jeg ;p <3

    SvarSlett
  30. Hahaha, her var det mye rart! Fant nok bloggen din gjennom en annen blogg ;)

    SvarSlett
  31. huske ikkje, men truur det va nåkka me tk :D

    SvarSlett
  32. hahaha, var en del rare ting som leder til bloggen din gitt. Jeg husker ikke hvor jeg fant bloggen din jeg. du sendte meg vel en link på twitter eller no regner jeg med :)

    SvarSlett
  33. Hehe! Alltid like gøy å sjekke søkeord! Har hatt noen rimelig sære jeg og!

    SvarSlett
  34. Haha, Google Analytics er gull verdt! Har et par veldig sære søkeord jeg også.

    SvarSlett
  35. Hahahaha, det fikk meg til å fnise litt!

    Noen mennesker søker på det mest utrolige.. Skjønner ikke helt hvor kreativiteten kommer fra. Eller nysgjerrigheten, for å si det sånn! :P

    Hm.. Klarer nesten ikke å huske hvordan jeg begynte å lese bloggen din.. Tror jeg tilfeldigvis begynte å følge deg på twitter (det var navnet ditt som tikka meg, og det gjorde deg øyeblikkelig interessant;), og fikk kanskje nyss om bloggen din gjennom der..? Eller er jeg helt på jordet nå?

    SvarSlett