29.10.2011

Ordbok for slemme piker

Men tittelen på boka er bare for å trekke oppmerksomhet, altså. For sitatene som er trykt i boka er sannhet som rakkern og lite slemt. Okei, noen var slemme, men de likte jeg ikke uansett, så vil dere lese de kjempeslemme, må dere nesten lese boka selv ;)

egoist

Det er egentlig få jobber som krever en penis eller en vagina. Alle andre jobber burde være åpne for alle.
- Florynce R. Kennedy

Man bør ikke forbruke mer lykke enn man selv skaper.
- Glenn Close

adam

Idealmannen er som enhjørningen - alle har hørt om den, men ingen har sett den.
- Gerti Senger

Menn er ikke forkjølet, de har influensa. Menn har ikke vondt i hodet, de har hjenresvulst.
- Ukjent (Jeg følte meg litt truffet, selv om jeg ikke er mann)

Siv
xxx

34 kommentarer:

  1. Hehehehe. Herlig :)

    SV: Ja noe er i hvert fall bedre ;) Vi får tenke positivt. God lørdag, søte Siv <3

    SvarSlett
  2. Hahaha "jeg følte meg litt truffet, selvom jeg ikke er mann" :P

    God helg :)

    SvarSlett
  3. haha, så sant, så sant

    SvarSlett
  4. hehe,det var jammen meg litt "slemme" ordtak:) hehe

    SV;tihi, hun er søt ja:) Hun er ikke den som liker å bli tatt bilde av. Så fort jeg drar frem kamera så bytter hun stillingen eller går før jeg rekker å ta bilde.hehe:)
    Koselig å høre at du skal følge med videre på denne spalten eller prosjektet!

    SvarSlett
  5. Jeg tror jeg liker denne boka!

    SvarSlett
  6. SV: Kos deg masse i kveld! :)

    SvarSlett
  7. He he, her var det mye knask og godt for lattermusklene.

    SvarSlett
  8. Hshshs. Tror jeg ville likt denne boka :D

    SvarSlett
  9. Ha ha disse var morsomme:)

    SvarSlett
  10. Hahaha, veldig bra. Og, ehem. Jeg har også "svulst" på hjernen innimellom. Men det har vi funnet ut er pga mannegenen mine ;) Som jeg har skrevet om i et blogginnlegg en gang...

    SvarSlett
  11. Så artig. :) Jeg elsker sitater!

    Sv; Ja, det er en veldig deilig følelse. :) Tusen takk, ble superfornøyd med den!

    SvarSlett
  12. hahah følte meg truffet sjæl av den siste! :p
    // joo jeg har vel egentlig det daa. Men så skriver jeg jo om livet mitt såå da får det bare gå :P spurte jo om de likte vanlig gele daaa :p haha

    SvarSlett
  13. SV: Takk Siv :) Jeg må nok bare venne meg litt til de ;)

    SvarSlett
  14. haha, så morsomt :') jeg vet ikke om jeg kjente meg så veeldig igjen i noen av de, da, men sitater er gøy uansett!

    SvarSlett
  15. hahaha, så morsomme ordtak, ble skikkelig nysgjerrig på mer ! :-D

    SvarSlett
  16. Hahaha, så morsomme sitater! Likeeer!

    SvarSlett
  17. Hehe.
    Må innrømme at eg liker helst sitat som handlar om venskap osv..

    SvarSlett
  18. hahahahahaah, fønni!

    / tusen tusen takk ^.^

    SvarSlett
  19. Haha, liker den siste! Min er veldig flink til å syte over at han er så syyyyk :p

    //Ja, elsker det når jeg finner det jeg leter etter, for det skjer igrunn sjeldent :O

    SvarSlett
  20. "Menn er ikke forkjølet, de har influensa. Menn har ikke vondt i hodet, de har hjenresvulst"
    hahahah, such a true story! menn og siv, da!!

    SvarSlett
  21. haha :D likte den siste der!

    SvarSlett
  22. Hehe kult :D Den siste er den beste!

    SvarSlett
  23. Så arti bok! Hvor har du kjøpt den?

    SvarSlett
  24. Høhøhø! Godtet meg litt der. Den boka tror jeg definitivt er noe for meg! :D

    ..den siste der likte jeg veldig godt! Er ikke for ingenting at det kalles manneforkjøla! ;)

    SvarSlett