26.10.2011

Jeg vil leve!

Jeg vil ikke dø enda. Som en ren fakta. I natt våkna jeg nemlig av mareritt, og kroppen føltes helt forferdelig. Jeg var sikker på at jeg ikke kom til å være på denne jorda stort lengre. Da var det ikke langt ifra at jeg satte meg ned for å skrive testamentet! Men jeg elsker jo livet!

ehehe

Jeg har alltid likt livet, og har aldri tenkt tanken på å ende det tidlig. Ikke at jeg tåler smerter noe stort heller... Det finnes så mye jeg har lyst til å prøve og gjøre før livet er over. Før det første har jeg en gang i fremtiden lyst til å formere meg. Jeg vil bli tante, og jeg vil at lillesøs skal få bli tante. Verden ligger ved mine føtter, og jeg skal reise rundt å besøke forskjellige land. Spesielt New Zealand og Australia. Også Skottland. Man kan aldri få nok av Skottland! Mine politiske meninger vil ut i det fri, og jeg vil underholde folket med sang og musikk. Plateselskapene bare venter på å få klørne i meg, og jeg får i tillegg utretta noe stort i verdenen. Jeg vil nemlig gjøre noe viktig før jeg blir borte for godt! Også må jeg jo få sett McFly live, og et møte med The Struts kunne jeg godt fått også. Jeg var hos legen i dag, og etter en CRP fant han ut at jeg hadde 84 på skalaen, og det er derfor halsbetennelse i denne kroppen. Når betennelsen kommer av en bakterie er den sterkere enn ved virus. Jeg fikk noen morsomme tabeletter, også burde jeg være bra igjen i løpet av uka. Så alle dere som har sterk hodepine, feber og vond hals; kjøp penicillin!

Siv
xxx

36 kommentarer:

  1. Reising er øverst på lista mi over ting jeg må gjøre før jeg dør! Men, du skal nok ikke dø helt enda, så du har god tid ;D Jeg også, for så vidt!

    God bedring!!

    SvarSlett
  2. Det kan føles som om livet siver ut av kroppen når du har kraftig betennelse ja :) Men jeg ser du har ironien på plass så du lever i noen år enda, kanskje til hundre-og-ett ;)

    SvarSlett
  3. Huff, ikke koselig med mareritt ihvertfall. Og heller ikke koselig å være syk... Masse god bedring! :D

    SvarSlett
  4. Hihi, samme her :D Jeg har jo så mye å gjøre!! Er katastrofe hvis jeg forsvinner fra denne kloden nå... Har jo bare opplevd sååå lite i forhold til at som kommer til å skje! Hehe... Nok en gang; god bedring, de pillene fikser jobben lett ;)

    SvarSlett
  5. Huff! God bedring, Siv! :) Går nok over snart skal du se :)

    SvarSlett
  6. Jeg drømte en gang at jeg ble skutt ingen deilig følelse, en annen gang drømte jeg at jeg ble gasset i hjel og at jeg levde under 2.verdenskrig. Begge de marerittene fikk meg til å tenke på livet, og hvor godt jeg elsker det. Jeg vil leve leeeenge.

    SvarSlett
  7. God bedring, det glemte jeg å si:)

    SvarSlett
  8. Jeg tenkte på å spørre om det var halsbetennelse siden du skrev på twitter at du hadde vont i ørene. Hadde det for første gang for to år siden, og fikk det igjen og igjen etter det. Håper du ikke blir plaget med det, og at det bare blir med denne gangen. Strålingen til ørene er i alle fall en god indikator på halsbetennelse (og vont i halsen). God bedring!! :)

    SvarSlett
  9. Har hatt selv skikkelige ekle drømmer de siste nettene ;s Merkelig!

    SvarSlett
  10. Uff så kjedelig. Masse god bedring! Formen er ikke på topp her heller. Vært sengeliggende flere dager nå. Lurer på om jeg har fått noe hissig virus som går nå, som kan ende i lungebetennelse. For jeg hoster så mye, særlig på natta, helt til jeg kaster opp. Det er slitsomt.

    SvarSlett
  11. Når jeg blir ferdigutdannet, så skal jeg kjøpe kamerautstyr og reise verden rundt :)) Men jeg må finne meg en mann først. Og så kanskje få barn.

    Jeg går også på penicilin, men det er riktignok mot utslett og kviser.. Men det er jo fint hvis de kapslene holder unna alt det andre svineriet også!

    SvarSlett
  12. ah, kjipt! men får håpe medisinen funker da, sånn at du blir frisk igjen snart :)

    og det er fint å lese at du er så positiv til livet. det er oppløftende å lese og gjør meg glad! du er heldig som har så mye du drømmer om, og som tør å si det så høyt!

    SvarSlett
  13. For en DEILIG LIVSGLEDE! :D <3

    Bakterier er jo mye større enn virus, så det er sikkert derfor den halsbetennelsen er kraftigere (jeg har ingen anelse). Men heldigvis kan penicillin drepe bakteriene ;)

    SvarSlett
  14. Fantastisk innlegg! DU er herlig :D

    SvarSlett
  15. Haha, nå begynner du å høre ut som en mann som er sjuk! :D Men det gjør ingenting, da jeg forstår at du er syk meget sjeldent.. ;) God bedring iallfall! :)

    sv // Trampolina liiiker jeg å tru er til hesten, hadde jo vært awesome om den hadde tålt han ;)

    SvarSlett
  16. Eg er også ein av dei som skal oppleve alt for mykje før dagane er over. Har ikkje tid til å ta farvel endå, det er jo så mykje fantastisk som berre ligg der og ventar!

    SvarSlett
  17. off, god bedring <3 :D
    eg har hatt lyst å enda livet, men no syns eg endelig at da er verdt å leva. Endelig ser eg fram til framtio mi, og eg ser lyst på den! :)
    kjæresten min redda så og sei meg, og livet mitt :)
    godt å hørra at du har mykje du vil oppnå :D
    søtero mi maser om at ho vil bli tante NO! haha :)
    desverre for ho, skal eg ha både ektemann og jobb først :p

    SvarSlett
  18. Ikke noe gøy med halsbetennsel :(

    Sv; Haha, what are the odds? :p

    SvarSlett
  19. Hihi, morsomme tabeletter, ^_^ Uff, hater slike drømmer, Du kommer til å få et langt og bra liv, ifølge mine synske evner, ^_^

    SvarSlett
  20. ååh, jeg skaaaal leve livet. det er så mye jeg vil før det tar slutt!

    SvarSlett
  21. Uff, håper du blir fort frisk! God bedring ;)

    SvarSlett
  22. God bedring søteste Siv <3

    SV: Ja dette programmet er helt genialt.. Men kan gjøre enkle ting på en rask måte. Anbefaler deg å teste det ut, Siv :)

    SvarSlett
  23. Det er EryMax, sant?
    Huff, de vekker utrolig dårlige minner! :S Har aldri blitt så dårlig av noen medisin noen gang :S Satser på at du ikke blir sånn som meg :P

    SvarSlett
  24. stakkars.. du må ha god bedring da! : )

    SvarSlett
  25. Huff,sånne drømmer er ikke koselige. Bra at det var bare et mareritt. Hadde en merkelig drøm av jeg ble anklaget for mord eller noe, men det var noen som satt meg opp. huff, merkelig disse drømmene er.

    SvarSlett
  26. SV;Mhm,kjempe glad for at de var “snille” føflekker!

    SvarSlett
  27. Awwww... that's not so good, hope you feel better soon :)

    Sv: Thanx, you would too I'm sure <3

    SvarSlett
  28. Så bra du tenker positivt! Livet er herlig(;

    SvarSlett
  29. Huff da! Kjipt å være så dårlig. Men fine tanker du har om fremtiden og livet ellers! God bedring :)

    SvarSlett
  30. det gjelder liksom å utnytte tiden man har på jorda godt.

    SvarSlett
  31. Huff, fælt med sånne drømmer! God bedring!

    SvarSlett
  32. æsj, halsbetennelse e skikkelig ekkelt! god bedring, siv :)

    SvarSlett
  33. Tenker litt på det samme! Har liksom så lenge igjen, er ikke tiden enda definitivt! God bedring da!:)

    SvarSlett
  34. Det er ikkje gøy å å ha slike draumer.

    God betring :)

    SvarSlett
  35. God bedring! ..Og god helg :-)

    SvarSlett
  36. Først og fremst må jeg bare si at de pillene ga meg litt creeps. De så litt... Nei, jeg vet ikke. De så litt sketchy ut!

    Og nei, du får ikke skrive testamente enda. *rister på hodet*
    Alt for tidlig til å tenke på sånt, du har minst 170 år igjen å leve - du kan få skrive testamente når du må ha hjelp til å gå på do!

    For det er jo åpenbart at du har VELDIG mye ugjort enda! ;)

    SvarSlett