22.10.2011

Jentekveld

Jeg fikk tips, fra min gode venn Lotte, om at jentekvelder er en lur måte for å forene jentene i klassen. Så da spurte jeg om noen av dem kunne tenke seg å komnme innover øya for å være sammen i bygda mi. De var kjempepositive til det, og natta som var overnatta vi på klubben nedi veien!

CIMG9742

CIMG9755

Etter at alle de som kunne/orka å komme hadde møtt opp, tuslet vi bortover til puben. Vi bestilte pizza, lefser, burgere og nachos. Det var kaldt ute, så da maten var fordøyd skyndte vi oss tilbake til oppholdsstedet vårt der det var varmt og full trøkk i høytalerne. Kake, potetgull, godterier, brus, energidrikker og kjeks var kalorier som sto på menyen. Det gikk mye i biljard og bordfotball, og man kan vel si at jeg ikke er den eneste som lever meg inn i sånt, haha!

CIMG9770

CIMG9786

Et par av jentene var helt i hundre og dansa til både Justin Bieber og Miley Cyrus. Da jeg styrte musikken, lurte jeg på litt McFly. Jeg fikk til og med synge Obviously, en McFly-sang, på Singstar! Så spilte vi litt gitar og framsnakka folk. Da det bikka over til dagen som er i dag, blåste vi opp madrasser, og noen av jentene hadde king size-senger! Vi syntes det var spennende med hvite dyner og blålys i taket. Jeg la meg klokka 2, men da var de fleste enda oppe. I morges vekte jeg alle med sanger, også bar det til bassenget. Alt i alt en kjempekoselig sammenkomst, og selv synes jeg vi ble mer knyttet som en jentegjeng. Det anbefales altså med jentekvelder!

Siv
xxx

33 kommentarer:

  1. Så bra at dere kan møtes slik. Fortsett å hold kontakten i årene fremover på samme vis, selv om dere får fine jobber og maange viktige ting å holde på med hver for dere. Fortsett å være og ha omsorg for hverandre. Lykke til !

    SvarSlett
  2. Hørtes veldig artig ut dette her! Jentekvelder er supre å ha i bakhånd ;)

    Calvin Harris kommer du sikkert til å høre mye om etterhvert. Han er veldig kjent på verdensbasis og er britisk akkurat som gutta i McFly som jeg hørte mye på før ;) hehe

    SvarSlett
  3. Det var ein god ide å ha ein jenteovernatting. Det ser ut som om at det var ein stålande kveld/natt :)

    SvarSlett
  4. hørtes kjempekoselig ut :)

    festlig kveld.. jeg og stinesambo har jentekvelder hele tiden vi hehe, med disney og snop og pizza

    SvarSlett
  5. Så koselig og for en fin måte å bli bedre kjent på! Jeg har faktisk også hatt jentekveld denne uken, men overnattingsjentekveld hørtes morsommere ut :D

    SvarSlett
  6. så koselig, jentekvelder er alltid morsomme :D

    SvarSlett
  7. Det va en kjeempe bra jentekveld! :D

    SvarSlett
  8. Det var bra, da har jeg oppnådd ønsket effekt! Tusen takk for det:) Syns det er kjempegøy! Det er kanskje ikke så mye vits i å kle seg ut om du ikke skal på fest uansett?:P

    Dere overnattet i klubbhuset? Er dette sånn MOT-foretak eller noe? Utrolig koselig da!

    SvarSlett
  9. Synes d va kjeeempegøy! Ble mye bedre me folk, selvom lissom kjente alle fra før x)
    Måå vi jøre flere ganga! ;D

    SvarSlett
  10. Mye bedre kjent me folk * x)

    SvarSlett
  11. så koselig :) jeg vil også ha en jentekveld snart igjen. Det er så koselig :D elsker obviously på singstar! pleier å synge den hver gang jeg skal synge. :D // hahah, jaaa sjokomelk <3

    SvarSlett
  12. hørtes ut som en meget velykket jentekveld :)

    SvarSlett
  13. Åå det hørtes ut som en kjempekoselig kveld :-) Gø med sånn blacklight da! :-D

    SvarSlett
  14. Så utrolig koselig :) jentekvelder er fint!

    SvarSlett
  15. så koselig! æ elske jentekvelda! :D

    SvarSlett
  16. Kjempe koselig med jentekvelder! Høres ut som dere hadde en kjempe fin kveld!

    SV;:Liker også Vegard og Maria! Jenny har jeg ikke helt ennå fått sansen for. men det kan komme seg:)

    // Takk, tror jeg kommer til å ha en kjempe fin helg! Håper du også det!

    SvarSlett
  17. Sounds like you guys had a blast :)

    Sv: I know right :) Let me know how they turn out :)

    SvarSlett
  18. Høres ut som dere hadde det kjempe gøy og koselig!:)

    SvarSlett
  19. SÅ koselig :) Fine bilder også :D

    SV. Da anbefaler jeg deg å teste det ut, Siv. Veldig enkelt og bruke :D

    SvarSlett
  20. Jentekveldar er supert for samhold! Skulle ønske me kunne fått til noko slikt med fleire av jentene i klassen min, men eg og dei eg er saman med er flinke til å finne på sånnt innimellom då :)
    (forresten er obviously den første mcflysongen eg hadde dilla på! Hihi, merkar at berre eg leser namnet så kjem melodien sprettande inn i hovudet på meg)

    SvarSlett
  21. aww, så koselig! jentekvelder er ikke så værst om det er riktige jenter med! ihihihi. overnatte på en klubb, hva søren? ;o skulle ønske det var slik i oslo også ;oo

    SvarSlett
  22. Det er fint med slike kvelder. Haha, obviously har jeg også hatt en del ganger på singstar!

    Har også perioder hvor jeg ser lite film. Det har aldri gått så lenge som ett år da. Å være først ute med å se nye filmer har jeg sluttet med. Ser egentlig mest filmer som er gamle. Det finnes selvfølgelig nye filmer som er kjempebra, men det er også mye tull.

    SvarSlett
  23. jentekvelder e digg!

    / ja, drømmer e fantastiske, sko ønska eg konne huaska alle sammen ;)

    det anbefales på det sterkaste å gå på de syv søstre, det va magisk!

    SvarSlett
  24. høres ut som en kjempe koselig kveld, og jentekvelder pleier vi også ha, super koselig.
    godt at "prosjektet" ditt var vellykket.

    SvarSlett
  25. Så koselig, det slår alltid godt ann med jentekvelder.!! SV: Tusen takk for det, men jeg lurer på om ikke jeg skal hoppe på wordpress-toget ;) Tror nok det kan bli litt mer personlig..

    SvarSlett
  26. Jentekveld er aldri feil :D Håper helgen din har vært superfin!

    SvarSlett
  27. Så koslig! Bra å ta initiativ til sånt! :D Virker som du hadde det veldig kjekt <3

    SvarSlett
  28. ingenting er som jentekvelder <3 kooselig :-D

    SvarSlett
  29. så koselig det hørtes ut! :) du er kjempeflink som tar initiativ!

    SvarSlett
  30. Så annerledes jentekveld, høres rett å slett supert ut;)

    SvarSlett
  31. Ah, jentekvelder er de beste! Ikke mange som synes det, men jeg synes det er en STOR forskjell på å tilbringe kvelden med enten bare gutta, bare jentene eller hele sjalabaisen.
    Det blir liksom så mye mer.. jentete! :D Logisk nok kanskje, ok.
    Nei, for min del er jentekveldene best. Diske opp litt mat, synge litt og utveksle litt uskyldig jente-sladder og snakke om de superkjekke gutta ;)

    Det virker som om dere definitivt hadde en ordentlig jentekveld! :D
    Så bra at det frister til gjentakelse - ingenting bedre enn det! :D

    SvarSlett