24.05.2012

Siv utfordres - Siv utfordrer

Det begynner å bli ei rimelig god stund siden jeg ble utfordra sist, så jeg måtte jo nesten ta denne, da den kom min vei. Det var Renate spørsmålene kom fra, også skulle jeg lage 11 nye spørsmål, for så å sende dem videre. Jeg får vel starte med å svare på spørsmålene fra Renate først!

  1. Hvilken musikk liker du?
    Sånt som fenger (det er vel det alle sier, er det ikke?) Fine stemmer og harmonier, kule beats og stilige/superfine tekster. McFly, Busted, Frida Amundsen, Siri Nilsen og REM er gode eksempler.
  2. Har du kjæledyr og i så fall hva er det?
    Har både hund og kanin, og begge begynner å bli gamle.
  3. Favorittårstid og hvorfor?
    Jeg liker alle, jeg. Hver sin sjarm!
  4. Hvor mange skopar har du?
    Ikke mange... De fem nødvendige (siterer pappa, jeg) joggesko, støvler, fjellsko, sandaler og et par finsko. (Også to par Converse, to par støvletter, enda et par finsko og joggesko, Crocs og macboots.... Også skisko, nesnalabber. Også er sikkert noe av det på loftet noen av mine utgåtte sko. Men de fleste av disse ble kjøpt da jeg enda var unge, og ikke helt i min nåværende stil.)
  5. Favorittby/sted i Norge?
    Nordland fylke - det er jo tross alt her jeg har vært mesteparten av livet!
  6. Liker du striper eller prikker best?
    Striper, tror jeg?
  7. Har du kamera og i så fall hvilket?
    Jeg kjøpte lillesøster sitt i fjor sommer. Det er lite, sort og firkanta, og det tåler et smell i bakken. (Et Casio, sier hun.)
  8. En positiv ting med deg selv?
    Bare én? At jeg klarer å nevne flere positive ting om meg selv! (Litt som å ønske seg flere ønsker hos ånden i lampa, er det ikke?)
  9. Samler du på noe og i så fall hva?
    Alt for mye som jeg ikke klarer å bli kvitt. Før samla jeg på alt. Nå samler jeg på minner og fine ord.
  10. Te eller kaffe?
    Ingen av delene. Melk♥ Nam!
  11. Har du det bra?
    Jo takk, har det nok bedre etter matteeksamen i morgen, regner jeg med. Jeg har nemlig sittet sånn hele uka:


Mine spørsmål er som følger: 
1. Drømmereisemål?
2. Et fint bilde du har sett i dag?
3. 3 ting du ser fram til?
4. Hva liker du å gjøre om du ikke har noe å gjøre?
5. Hva slags tanker har du om mattematikk? (hehehe)
6. 3 ting du rører ved hver dag?
7. Favorittsport?
8. Vann vs melk?
9. Det fineste komplimentet du kan få?
10. Skjørt eller bukse?
11. En tanke som gjør deg glad?

Tar du utfordringa? Spesielt retta mot Tran, Regndrope, Marte Isaksen og Keth!

Siv
xxx

30 kommentarer:

  1. Vel, som du vet ga æ opp blogginga etter ei uke eller så, så æ får vel bare svare på spørsmålan her siden æ synes det va gode spørsmål som du helt sikkert vil ha svar på fra mæ (haha) :)

    1. Drømmereisemål? Tyskland
    2. Et fint bilde du har sett i dag? må vel kanskje være bakgrunnsbildet mitt :o (1D)
    3. 3 ting du ser fram til? helg, sommerferie og syden!
    4. Hva liker du å gjøre om du ikke har noe å gjøre? sove eller se på the big bang theory :D
    5. Hva slags tanker har du om mattematikk? (hehehe) det e gøy når man forstår det, men kjipt når man må øve før en prøve..
    6. 3 ting du rører ved hver dag? mobilen, håret og kjøleskapsdøra.
    7. Favorittsport? sofasliting.
    8. Vann vs melk? vann!
    9. Det fineste komplimentet du kan få? at noen kommentere øyan mine :)
    10. Skjørt eller bukse? bukse.
    11. En tanke som gjør deg glad? snart flytte, wohoo!

    SvarSlett
  2. 1. Drømmereisemål? Tenerife
    2. Et fint bilde du har sett i dag? Et bilde av en regnbue
    3. 3 ting du ser fram til? Sommer, Tyrkia-tur og Madonna konsert
    4. Hva liker du å gjøre om du ikke har noe å gjøre? Høre på musikk
    5. Hva slags tanker har du om matematikk? Uff, aldri likt matte!
    6. 3 ting du rører ved hver dag? Pcen, mobilen og kjøleskapet
    7. Favorittsport? Håndball
    8. Vann vs melk? Liker ikke melk, så får bli vann.
    9. Det fineste komplimentet du kan få? At de liker personligheten min
    10. Skjørt eller bukse? Bukse
    11. En tanke som gjør deg glad? Skal snart til Tyrkia med bestevenninnen min :)

    SvarSlett
  3. Morsom utfordring, men jeg tror ikke jeg tar den :p

    SvarSlett
  4. 1. Italia<3
    2. Bakgrunnsbildet mitt
    3. Bursdagen min, sommerferien og hyttetur med kjæresten
    4. Lese, sove og se på tv-serier
    5. Unødvendig teite tall
    6. Carmex, vann og mobilen min
    7. Dans
    8. Vann
    9. Alt er bra!
    10. Bukse
    11. Jeg har under 1 måned igjen på vgs

    SvarSlett
  5. oi, jeg ble visst utfordra! morsomt!! ;D skal svare på det senere, men nå vil jeg ut i sola litt først :D ha en fin dag:D

    SvarSlett
  6. Morsom utfordring, og morsomt å lese svarene dine! :-D Ante meg det at du ikke hadde ørtåførti skopar ja, haha<3 Joiner utfordringa di her jeg:

    1. Drømmereisemål?
    Roadtrip i Amerika, eller en tur til Maldivene

    2. Et fint bilde du har sett i dag?
    Mange fine, har nemlig pløyd gjennom innleggene på bloglovin nå :-)

    3. 3 ting du ser fram til?
    Å høre fra NAV (xD), sommeren, og å se bestevenninna mi igjen i helga

    4. Hva liker du å gjøre om du ikke har noe å gjøre?
    Slappe av i sofaen med en god smoothie og noe morsomt på tv :-)

    5. Hva slags tanker har du om mattematikk? (hehehe)
    Før jeg ble syk ELSKET jeg matte faktisk! :-D Eneste i klassen som gikk ut ungdomsskolen med 6 *stolt* . Men, ME kommer ikke uten tilleggsproblem, så konsentrasjonsvansker og sosial angst, gjorde at matten på videregående ikke var like morsom. Det er faktisk sagt det at ME forstyrrer hjernen, så man kan faktisk få problem med enkle mattestykker! Veldig kjedelig for meg som elsket matte.. Men gikk ut med 3 da, skal ikke klage med tanke på hvordan forma mi var, skulle vel ha strøket :P

    6. 3 ting du rører ved hver dag?
    Mobilen, ipaden og pc-musa x)

    7. Favorittsport?
    Dans?

    8. Vann vs melk?
    Vann :-)

    9. Det fineste komplimentet du kan få?
    At jeg er hyggelig eller har fin utstråling :-)

    10. Skjørt eller bukse?
    Bukse ^^

    11. En tanke som gjør deg glad?
    At jeg har verdens beste kjæreste ! og at jeg begynner endelig å bli bedre sykdomsmessig, etter 4 år ^^

    SvarSlett
  7. Jeg ble visst utfordret! Har prøve og fremføring i morgen, så får vel svare på spørsmålene i helgen! :)

    Gøy å få vite mer om deg, Siv!

    xx TraN

    SvarSlett
  8. 1. Drømmereisemål? USA eller Hawaii. Men vil jo til Kina også. heheh, kan vel si mitt drømmereisemål er jorda rundt :D
    2. Et fint bilde du har sett i dag? Har ikke sett så mange bilder i dag :)
    3. 3 ting du ser fram til? Tyrkia i juli, se lillesøstra mi igjen snart og helgene fremover :D
    4. Hva liker du å gjøre om du ikke har noe å gjøre? Sove... :p
    5. Hva slags tanker har du om mattematikk? (hehehe) Aldri hatt sansen for matte. Gikk ut av vgs med en 2'r og sier meg fornøyd! :p
    6. 3 ting du rører ved hver dag? Mac'n, fjernkontrollen til tv'n og iphonen.. :p
    7. Favorittsport? Ingen.
    8. Vann vs melk? Teller sjokomelk? :D
    9. Det fineste komplimentet du kan få? Er ikke så god på å ta til meg komplimenter.. :)
    10. Skjørt eller bukse? Bukse.
    11. En tanke som gjør deg glad? At det er litt under to mnd til jeg drar til tyrkia <3

    // neei, liker bloggen din jeg Siv :D Du fyller jo noen av kravene til hva jeg liker med en blogg:D

    SvarSlett
  9. Godt å bli litt mer kjent med deg. :D

    SvarSlett
  10. 1. Drømmereisemål?
    India! :D
    2. Et fint bilde du har sett i dag?
    Bakgrunnsbildet mitt på mobilen av min kjekke kjæreste!
    3. 3 ting du ser fram til?
    1. Hyttetur til helgen! :D
    2. Interrail til sommeren.
    3. Å være ferdig med de skriftlige eksamenene mine på tirsdag klokka kvart over to!
    4. Hva liker du å gjøre om du ikke har noe å gjøre?
    Ikke har noe å gjøre? Jeg husker ikke sist jeg ikke hadde noe å gjøre..
    5. Hva slags tanker har du om mattematikk? (hehehe)
    Jeg liker det! Jeg har imidlertid ikke hatt det i år, og merker hvor fooort akkurat den kunnskapen forsvinner ut av hodet..
    6. 3 ting du rører ved hver dag?
    Siv, dette ble et litt komplisert spørsmål. Hvis jeg for eksempel skulle sagt "katten min", så hadde det jo blitt litt rart om jeg gjorde det på ferie.. Men I guess; håret mitt (har det alltid med), mobilen og... den siste får stå åpen.
    7. Favorittsport?
    Cheerleading/Dans/isdans!
    8. Vann vs melk?
    Uhm, melk tror jeg. Bortsett fra på varme dager som disse (er sånn 27 varmegrader her I SKYGGEN, jeg dør) - da er jo absolutt vann et must. Men sånn egentlig; melk!
    9. Det fineste komplimentet du kan få?
    "Jeg har aldri sett noen danse så bra før" etc.
    10. Skjørt eller bukse?
    Skjørt i dag! Vanligvis bukse, men jeg hadde kokt ihjel i bukse i dag :p
    11. En tanke som gjør deg glad?
    De aller fleste tankene jeg har gjør meg glad! Jeg blir glad av tanken på at jeg kan glede meg over de merkeligste ting :)

    SvarSlett
  11. 1. Drømmereisemål?
    Bora bora, galapagos eller afrika!
    2. Et fint bilde du har sett i dag?
    Har sett mange fine på instagram i dag!
    3. 3 ting du ser fram til?
    Sommerferie, avsluttningstur med klassen og SUF-camp!
    4. Hva liker du å gjøre om du ikke har noe å gjøre?
    Gjøre rent (haha, har en trang til å gjøre det) eller være ute :)
    5. Hva slags tanker har du om mattematikk? (hehehe)
    Synes det er vanskelig, men kan være helt OK noen ganger :)
    6. 3 ting du rører ved hver dag?
    Mobilen, dataen og senga mi, haha!
    7. Favorittsport?
    ÅÅhr, alt egentlig!
    8. Vann vs melk?
    Begge deler, men kanskje vann mest?
    9. Det fineste komplimentet du kan få?
    Oii, vet ikke, men ikke noe dårlig sjekkereplikk eller noe. Da blir jeg bare kvalm!!
    10. Skjørt eller bukse?
    Begge deler!
    11. En tanke som gjør deg glad?
    At sommerferien snart kommer!

    SvarSlett
  12. 3 ting jeg ser frem til er :
    Bursdags selskapet til besteveninna mi imorgen.
    Bli hentet av typen min etter selskapet og være hos han i hele helga.
    Få scooteren neste uke :D

    SvarSlett
  13. Du er fin du Siv :-) Morsome svar :-D

    SvarSlett
  14. Artig med utfordringer da! :D

    SvarSlett
  15. Moro å lese :) mange fine svar!! Og masse lykke til på eksamen i morra !! det går nok kjempebra!!

    SvarSlett
  16. Masse lykke til på eksamen!
    Eg tar utfordringa, men vil tenke litt på spørsmåla :)

    SvarSlett
  17. Vet du, den kalkulatoren på bildet må være en av de beste investeringene jeg har gjort! Har brukt den hvert år siden den ble kjøpt, og det er SYV år siden!!

    Nordland <3

    SvarSlett
  18. Lykke til med eksamen i morgen! Det kommer nok til å gå kjempebra :)

    SvarSlett
  19. Åh, takk for påminnelsen. Skulle svare på de spørsmålene jeg også :) Masse lykke til i morgen!!

    SvarSlett
  20. lykke te!

    / tusen tusen takk <3

    SvarSlett
  21. Så morsomt med slike innlegg iblant også:)

    SvarSlett
  22. Kjekt å få vite litt nye ting om personer bak blogger ved en slik morsom utfordring:)

    SvarSlett
  23. Hyggelig å bli mer kjent med deg! =)

    SvarSlett
  24. Elsker slike innlegg! Får krysse fingrene for at jeg blir utfordret av noen jeg også! :) Blir på en måte litt bedre kjent med bloggerne når det er slike utfordringer ute å går...!

    SvarSlett
  25. 1. Drømmereisemål? Jorda rundt!
    2. Et fint bilde du har sett i dag? har ikke sett noen spesielle i dag
    3. 3 ting du ser fram til? Utveksling i tyskland, musikkskolen og NM med korpset!
    4. Hva liker du å gjøre om du ikke har noe å gjøre? Blogge, tegne, se på tv, ØVE TROMBONE
    5. Hva slags tanker har du om mattematikk? Ikke super fan når det kommer til kapitler jeg ikke forstår, men ellers funker det!
    6. 3 ting du rører ved hver dag? pcen, mobilen og puta mi
    7. Favorittsport? Vollyball, Basket og/eller dans!
    8. Vann vs melk? melk <3
    9. Det fineste komplimentet du kan få? å herremalla.. jeg får ikke ofte det. Men om noen skryter av hvordan jeg oppfører meg eller hvis jeg klarer å få til noe jeg har øvd lenge på, så blir jeg veldig glad og rørt!
    10. Skjørt eller bukse? bukse
    11. En tanke som gjør deg glad? Å vite at det er sommer og snart ferie fra skolen. Tid til å roe seg ned og ta livet med ro!
    svarte her jeg, for er ikke hjemme i helgen og har ikke tid til å skrive om dette på bloggen... men håper jeg ga deg svar! Ha en super helg <3

    SvarSlett
  26. Syns det er fint at du sparer på minner og fine ord <3 Det var ett godt svar :D

    SvarSlett
  27. Jeg har iallefall en positiv ting om deg å si kjære - og det er at du alltid får meg til å smile. Du her munter og glad, positiv, klok og flink! Inspirasjonen selv ;)

    SvarSlett
  28. Du kan godt svare på oppfølger spørsmålene dine selv også synes jeg;)

    SvarSlett