19.05.2012

Gitartakkegave #3

Dere. Syke. SYKE, sier jeg. Jeg synes lester og pulsvarmere var superkult; Jeg hadde ikke forventa det, og jeg hadde i hvert fall ikke forventa noe mer. Dette "noe mer" hadde jeg plutselig i hendene mine 16.mai, da vi hadde sceneøving før nasjonaldagen, og jeg skal ærlig innrømme at jeg ble stor i øynene. Vet dere hva foreldrene til gitarjentene har gitt meg? Et gavekort. På TO TUSEN kroner. To. Tusen. Hos musikkforretninga!! De kjenner meg godt! Brevet jeg fikk med varma også hjertet mitt. Det er så mye å kjøpe for en sånn sum; Ny mikrofon så opptakene blir bedre, kanskje? Forslag?

CIMG8548

Ps. Dere må lese nederst på denne sida her. Noen skrev så fint om meg på sida si, på spansk og engelsk!

Siv
xxx

28 kommentarer:

  1. Åh, for en flott gave! Det kommer nok godt med, tenker jeg! :D

    SvarSlett
  2. Så utrolig flott gave da Siv :D

    SvarSlett
  3. Åååh, så fantastisk! For noen mennesker. Gratulerer, vel fortjent!

    SvarSlett
  4. Så koselig! Kan tenke meg du ble glad :)

    SvarSlett
  5. Så utrolig fin gave, du er heldig:) Det fortjener du, vel fortjent:)

    SvarSlett
  6. Oj, så utrolig snilt gjort!!! For en gave...! :)

    SvarSlett
  7. Så utrolig snilt gjort. Du må virkelig være noe for deg selv, siden de setter så utrolig stor pris på deg :)

    SvarSlett
  8. Oi, heldig du er da! :-) Ta til deg de gode ordene, det er velfortjent at du har fått en slik gave, Siv :-)

    SvarSlett
  9. Heldig! :D Snille foreldre hvertfall :). Men og hjelpe folk til å lære noe så de føler seg gode i det de gjør er hvert det kan jeg tenke meg! Du hjelper de jo med selvtilitten sin:)

    SvarSlett
  10. Åå, så koselig! :-)

    SvarSlett
  11. Aw,så kjempe fint gjort da:) 2000 kr er jo mye!:)

    SvarSlett
  12. så utrolig moro da! :D Gratulerer! Dette fortjener du :D

    SvarSlett
  13. Det er nok et gavekort du har fortjent, Siv :-D UTROLIG hyggelig å få en slik gave da. Det er alltid like hyggelig. :-)

    SvarSlett
  14. kjempe hyggeli å få en sånn gave da :D

    SvarSlett
  15. Helt fantastisk! Gratulerer og sååå velfortjent! :D

    SvarSlett
  16. Så heldig du er! Og jeg tipper det også er velfortjent!:)

    SvarSlett
  17. Herlig! Det er så deilig å bli satt pris på :)

    SvarSlett
  18. Oi, så heldig du var da! Du fortjener det :-))

    SvarSlett
  19. å, så heldig! Utrolig søtt brev, i alle fall det vi så av det:)

    SvarSlett
  20. Å, så utrolig gøy, Siv! Dette fortjener du! :)

    xx TraN

    SvarSlett
  21. åh, så utrolig koselig og gøy å få noe sånt! men jeg er helt sikker på at det fortjener du 100%! :D du er jo snill som vil bruke tida di på å være gitarlærer for jentene :)


    sv: Haha, jeg ble faktisk litt forvirra av kommentaren din denne gangen XD For det første er det nok castellano du lærer på skolen, og ikke katalansk :) det er det som læres bort på alle skoler i Norge, det er det som regnes som "spansk", og som de også snakker i Mellom- og Sør-Amerika :) og for det andre så er det jo smart å dra til Spania for å øve spansken? haha, jeg skjønte ikke den XD Jeg fikk jo øvd masse også selv om jeg var i Cataluña nå, hvor de egentlig også har sitt eget språk. Alle jeg snakka med snakke perfekt castellano også, om enn med en (for meg som egentlig er mest vant til mellom-amerikansk) litt merkelig dialekt, haha!

    SvarSlett
  22. For en utrolig fin overraskelse, og det viser at de virkelig setter pris på deg, og det er absolutt ikke feil! Jeg er sikker på at du har fortjent hver eneste krone, også så spennende og gøy at du fikk gavekort fra musikkforretningen, tenker du skal å kose deg der nå:))

    SvarSlett
  23. Shit! for en fin overraskelse; den regne æ med du blei veldig glad for :D du e nu flink, du Siv :*

    SvarSlett
  24. De har du vel fortjent Siv. Den prestasjonen du har gjort og den mestringsfølelsen du har gitt jentene står det stor respekt av. Fra og starte i høst med blanke ark å komme så langt at dere hadde hele underholdningen på 17 Mai. Ja det er mer en jeg og alle andre hadde håpet på. Hadde alle ungdommer eller (Pensjonere ungdommer som du sier)stilt like mye opp og vært et slikt forbilde for de små å. Ja da hadde det blitt mye liv i byggdene. Ungene forguder deg for den du er, en reflektert snill og hjelpsom ung dame som aldri sier nei når du blir spurt. Da tar du utfordringene på strak arm.

    SvarSlett