10.05.2012

And the lucky one is:

For å være heeelt ærlig, så glemte jeg egentlig hele smykket jeg skulle gi bort. Så tenkte jeg at jeg kunne minne dere på det, sånn i tilfelle noen glemte å legge igjen en kommentar, men så ombestemte jeg meg: Jeg vil gi det bort , og ikke glemme det bort atter en gang! Dere er så fine alle sammen, så selvfølgelig skulle jeg hatt minst 20 stykker å gi bort! For å gjøre det mest mulig rettferdig, plukka søsters en lapp fra gulvet, og på den sto følgende navn:

CIMG8391

Mail me, wii!

Siv
xxx

Forresten, så kom jeg over en superkonkurranse i går: Gå hit og vinn et par Ray-Bans (eller et annet par valgfri solbriller!)

25 kommentarer:

  1. Gratulerer til trille:) hun fortjener det:-))

    //høres det så spennende ut at du vil dele en pinlig historie?
    Har foreløpig bare fått inn en, så det prosjektet var ikke så vellykket likevel, hehe. Men så har jeg et par på lager selv:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer til Trilleee :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye til vinneren!

    SV: Haha. Du er søt da :-)

    SvarSlett
  4. Gratulerer til vinneren da :D

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye til henne! :)

    xx TraN

    SvarSlett
  6. SV: Ja du får pakke sekken og reise ut i den store verden:D hihi!

    Fiiint smykke, og gratulerer til vinneren :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer :D så fint smykke!

    Det minnet meg litt om sommer, og her har sommeren forsvunnet bak regnskyene. Teit.

    Har du en bra dag i dag, Siv?

    SvarSlett
  8. Ååh, søtt et smykke! Heldig hun! : )

    SvarSlett
  9. grattis til trille :D

    SvarSlett
  10. Gratulerer til vinneren :)

    SvarSlett
  11. HURRA og gratulerer til vinnaren!
    OG det varmar eit nynorskhjarte med 5 på nynorsktentamen, sender både cyberklem og hjarte til nord! <3

    SvarSlett
  12. Grattis til vinneren, kjempekult smykke.

    SvarSlett
  13. Kult smykke! Heldig jente :)

    SvarSlett
  14. Gratulere til vinneren:)

    SvarSlett
  15. Så heldig! Du er snill :) <3

    SvarSlett
  16. Åhe! Jei!! Jeg som aldri vinner noe, og så vinner jeg dette søte smykket fra fineste Siv! Tusen takk, hurrahurrahurra! :)
    Og tusen takk til alle de som unner meg dette, det varmet veldig. :)

    Dansehopperundtiringogsmile!

    SvarSlett
  17. gratulerer til henne! :)

    SvarSlett
  18. wohoo, gratulerer til henne! :-)

    SvarSlett