04.05.2012

Helgestress

Siv er en sånn person som liker å sette seg ned og puste ut. Iallfall når man har det hektisk på skolen, med lekser som stresser sinnet. Men dere vet at Siv har maset sånn på dårlig initiativ, ja? Og når man da plutselig blir bedt på besøk TRE ganger i løpet av ei helg, da blir det ikke så mye tid til å puste ut. Men jeg klager ikke! Ikke på langt nær! Dere får uansett høre fra meg, på en eller annen måte, selv om jeg skal på middag og bursdag i dag, jobb og besøk i morgen og bygdeopprydding til 17.mai og lekser på søndag. God helg; Man får tid til det man prioriterer! Hva slags planer har dere, fintfolk?

CIMG8314
Snø i mai, hurra... Men sola smelter den bort på dagtid! Solkrem funker forresten på sommerfølelsen!

Converse in the snow

Siv
xxx

31 kommentarer:

  1. Høres ut som du kommer til å få en travel, men veldig koselig helg! :D Snø i mai er helt feil for meg, haha, krysser fingrene for at den forsvinner hos deg også snart! Kos masse i helgen, Siv! :D

    SvarSlett
  2. Godt å høre at det skjer noen rundt deg, endelig har folk våknet!

    Jeg er sikker på at helgen din blir god. :)

    SvarSlett
  3. Deilig når det skjer litt også :) Ikke mange planene denne helgen, skal vel puste ut. Hehe :)

    SvarSlett
  4. Besøk kan være koselig og avslappende det. Ha en fin helg!

    SvarSlett
  5. I helga skal jeg i konfirmasjon i Stavanger, drar i kveld :)

    SvarSlett
  6. Så det er fortsatt vinter i nord, ja? ;) Jeg skal på danskebåten fra i dag til i morgen jeg! :)

    SvarSlett
  7. Oi, travel jente i helga du! Håper du koser deg i hvert fall :-)
    Jeg skal slappe av i dag, på trening i morgen og forhåpentligvis slappe av på søndag også!

    SvarSlett
  8. Kos deg masse! :D jeg har ingen planer enda og det er digg:D

    SvarSlett
  9. Oi, skal si du har planer for helga!:)) Jeg skal på gård jeg :D

    SvarSlett
  10. Skoa! Diggar fargen.
    I helga skal eg prøve å bli kvitt stress- og kaosfølelsen, pugge litt gymteori og slappe mest mogleg av. Gå tur i kvitveisskogen, lese ei bok og høyre på musikk.
    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  11. Jeg trenger også tid til avslapning, men blir lite av det her om dagen også! Men kjempekoselig med mange sosiale avtaler da - kos deg i helgen :D

    SvarSlett
  12. God helg, søte deg! :D Kos deg masse!

    SvarSlett
  13. Kos deg i middag, på besøk og jobb og alt det andre du skal på! Åå, jeg fikk utrolig lyst å hoppe i snøen og lage snøengler nå, det fristet veldig! :) Har ingen planer, jeg, får ta ting som det kommer!

    SvarSlett
  14. Hooh, huske å puste innimellom og da! :-) Ha ei FLOTT helg! <3

    SvarSlett
  15. Herlige bilder Siv, men jeg må ærlig innrømme at jeg er veldig glad for at vi ikke har hatt snø siden i Januar;)
    En travel helg du har, men er jo koselig også da. Er jo som du skriver, du har tid til det du vil ha tid til, vil prioriterer.

    Ønsker deg en kjempe fin helg, og kos deg masse <3
    her i hus er det ikke så mange planer egentlig, tar det litt som det kommer.

    //hehe, det tar på å male men med eget hus og hage så må det liksom gjøres uansett.. Leide inn lillebror til å male huset i fjor, men i år er jeg så tøff at jeg har gått til angrep på malingspannet selv.. litt maling på veggen og enda mere maling på meg selv:)

    SvarSlett
  16. Hehe, du må nesten være med på alle tingene da ja ;) Ha en fantastisk fin helg da Siv!!

    SvarSlett
  17. Du får kose deg masse i helga, på alle besøkene dine!! Jeg har min første hele frihelg på lang tid (jobber stort sett alltid på fredager), og er hundevakt, så vi skal bare kose oss i helga!!

    SvarSlett
  18. Blæ... Jeg skreiv en kommentar, så ble den borte under "publiser" :(

    Jeg skreiv i hvert fall noe som at jeg skjønner godt at det blir litt stressete!

    Selv så skal jeg i bursdag i mårra, og på søndag har jeg skole. Usj, har aldri vendt meg til å ha skole i helgene. Liker det ikke :/

    Men god helg da! :)

    SvarSlett
  19. Er gøy med besøk da, selv om jeg skjønner at det blir litt stress! Jeg liker også veldig godt å få pusterom :)
    I helga skal jeg på scooterkurs og fotballkamp! :)

    SvarSlett
  20. Så hyggelig med så mange planer for helgen ;) Jeg skal lese til eksamen i helgen. Men skal ta en liten pause i morgen, for skal være med ei venninne på handletur for hun må fikse skjorte til typen sin. :) Ellers skal jeg i bursdagsselskap på søndagen. Gah, snart er første eksamen !!Stress...

    God helg, flotte Siv :D

    SvarSlett
  21. Det er hardt å være populær ;) Hyggelig å bli bedt på ting, men noen ganger må man også bare si nei... Det er kjekt å slappe av også.
    Skikkelig kontrast på landsdelene ser jeg på bildene dine hvertfall ;) Må innrømme at det du viser der er noe av det jeg ikke savner med å bo i nordnorge, jeg liker å gå med bare tær i stede ;)

    SvarSlett
  22. SV: Ja det gjør man virkelig og det er deilig å klare det uten å ha det helt forferdelig flere uker før en flytur :)

    SvarSlett
  23. skal på date med ei venninne i kveld :D

    SvarSlett
  24. Haha, bra skrevet!

    I dag skal jeg på kaffedate med ei god venninne, og ha enda en forestilling i kveld. I morgen skal jeg til botanisk hage og ta bilder med en annen venninne! Koselig as ^^

    OG jeg skal få seng :D

    // Takker og bukker!

    SvarSlett
  25. Travel frøken! Wow, snø nå?! :o
    Helga går til 6 kjøretimer, puben, fotballkamp og annet sprell ;)

    SvarSlett
  26. det snødde faktisk her i går også.... i helga skal jeg bare slappe av :D

    SvarSlett
  27. forresten, jeg pleier ikke å svare sånn på kommentarer, men nå må jeg bare - tuuusen takk for alle de søte kommentarene jeg får av deg! hihi, de er alltid koseligst å få. gjør meg superduperglad <3

    SvarSlett
  28. uff stress! Jeg skal bare i bursdag og slappe av resten av helgen:)Ha en fin helg du også <3

    SvarSlett
  29. Man får egentlig tid til det meste. Det bare virker ikke slik med engang. Jeg har i allefall opplevd det selv. Godt å ha litt å gjøre også da - enn bare å sitte å se på veggen. God helg

    SvarSlett
  30. fine bilder!
    fler som har dagene fulle! leksesøndag...wuhu?!

    SvarSlett