05.05.2012

Fredagskos

Jeg hadde da en rimelig hektisk og koselig fredag! Hektisk som ei positiv betydning denne gangen! Snøen smelta fort, sola skein, og skoledagen ble da endelig ferdig. Å legge seg etter midnatt var ikke noe problem, selv om jeg var oppe halv åtte i morges. Travle dager, travle dager. Men det er da spennende, det!

pizzaaaa

sara

hand

bday

Etter skolen slo jeg følge med romtekFredrik. Han ville øve på sine kokkekunster, og jeg er ikke akkurat kjent for å avslå et vennskapelig tilbud, eller la være å spise heller, for den saks skyld. Et tips til dere: stekt kylling i kokosmelk og ananas er GODT! Derfra gikk jeg til Marie (ei av klassevenninnne mine), og sittende ved kjøkkenbordet, sjabba jeg nesten hull i hodet hennes, stakkars. Men det varte ikke lenge, for vi dro til Sara i bursdag, med sju andre jenter fra klassen. Alle var pynta så fint! Vi fikk servert alt mulig, blant annet svære jordbær som vi dyppa i rennende sjokolade. Nam! Vi snakka og lo godt - jeg ble litt sår i smilemusklene, jeg. Überkoselig, kan dere tro! Håper fredagen deres ble like bra som planlagt!

Siv
xxx

29 kommentarer:

  1. Hørtes kjempe koselig ut i selskap!:) Jordbør og sjokolade er deilig!:))

    SvarSlett
  2. Åh, jordbær(!) med sjokolade ^^ Synd jeg har blitt allergisk mot jordbær... Ble det for 2 år siden, noe som er utrolig rart. Har jo liksom spist jordbær i 21 år, uten og merke noe, og plutselig så blir jeg allergisk! Trodde ikke det var mulig. Fader asså :p

    Fortsatt god helg til deg :)

    SvarSlett
  3. Åh, såg ut som en meget bra kveld :) Masse godt dere hadde også!

    SvarSlett
  4. Ser ut som du koste deg skikkelig! Jordbær og sjokolade er en perfekt blanding ^^
    Ha en super lørdag videre!

    SvarSlett
  5. Nam, jordbær og sjokolade!! :)

    SvarSlett
  6. Høres helt fantastisk ut :D

    SvarSlett
  7. Wow, ser jo ut som du hadde en super-duper fredag :D

    SvarSlett
  8. Så koselig! Selv liker jeg å proppe dagene så full med planer som over hode mulig, så dette hørtes jo topp ut!

    SvarSlett
  9. Høres superkoselig ut!!

    SV: Ja, haha, det tenkte jeg også! Leste at Dronning Elizabeth II hadde en slik jakke! Jeg er litt kongelig, jeg! ;)

    SvarSlett
  10. Herremin, så mye godt! Nå ble jeg sulten :-)
    Håper du har en strålende lørdag!

    SvarSlett
  11. En super koselig fredag dette, godt du koser deg Siv:) også all den gode maten/snacksen.. namnam:) kylling i kokosmelk og ananas høres spennende ut.

    //hehe, hvordan gikk det med sykkelturen, kom du deg ut? Jeg skal øyeblikk ut på tur med hunden nå, men løypa idag blir ikke så utfordrene som igår, sparer det til i morgen igjen:)

    ønsker deg en kjempe fin lørdags kveld:)

    SvarSlett
  12. Så utrolig koselig! :D Dette gjorde meg glad, og fikk meg til å savne mine venner hjemme i Kristiansand.

    SvarSlett
  13. Høres ut som en herlig herlig fredag! NAM jordbær og sjokolade!! Det er liksom ikke mye som slår det!

    SvarSlett
  14. So flott! Ingen ting er som gødt selskap på ein god dag.

    SvarSlett
  15. åh , det hørtes koselig ut! Og det så veldig godt ut også, hehe :D

    SvarSlett
  16. Åå, det høyrdes så kjempekosleg ut! <3 Eg får berre meir og meir lyst å lage pizza og invitere deg på besøk. Det er vel litt langt.. Men ein dag!!

    SvarSlett
  17. Det høres ut som en koselig kveld:) Jordbær i sjokolade nam nam. Selv om jeg egentlig ikke tåler sjokolade er det jo litt godt:)

    SvarSlett
  18. Åh, så koselig! :D Og jordbær dyppet i sjokolade... finnes det noe bedre? :D

    SvarSlett
  19. Høres ut som en kjempefin lørdag!
    Ah, fikk så lyst på jordbær med sjokolade nå :)

    SvarSlett
  20. Sjokoladefondue er kjempegodt og morsomt å spise. Håper det blir mer av det til sommeren når jordbærprisene blir litt mer stabile. ^^

    SvarSlett
  21. åååh der var det mye digg gitt!! *suglesugle

    SvarSlett
  22. Åh, Siv! Så fin fredag du har hatt. Dette gjør meg glad. <3 Smil!

    SvarSlett
  23. Åh, så utrolig godt ut! Kyllingen hørtes og god ut, så kanskje jeg må lage det en dag for å få variert litt på kostholdet :p

    SvarSlett
  24. Hørtes veldig koselig ut det!Fikk utrolig lyst på jordbær dyppet i smeltet sjokolade nå. Sikler jo nærmest her, haha :D

    SvarSlett
  25. Helg er herlig, helg er flott. Man er ung og fri når helga kommer ;)Det så super godt ut alt sammen forresten! Er det sjokolademose dere har på jordbærene forresten?

    SvarSlett
  26. ÆSJ. Nå ble jeg enda mer sulten. Må lage mat. Så utrolig godt (og koselig) ut!

    SvarSlett
  27. ÅÅÅHH NAM så mye snadder !!!!

    SvarSlett
  28. HERLIGE bilder! :-D Bra du koste deg <3

    SvarSlett