15.05.2012

Broken Hearted

Man kan få hjertet sitt knust på flere måter. Hjertet mitt er sikkert trampa flatt med tanke på hjernekapasiteten min med overfantasinering, men lørdag var det håpet som ble knust; Håpet om å en dag skulle bli ei Mrs Fletcher. Nå er bare 3/4 av McFly utenfor ekteskap, så mulighetene er der, selv om de alle har damer ved sine sider. Uff og uff, det skal da være meget hardt å være fangirl, heihei! Heldigvis er Giovanna Falcone (edit: Mrs Fletcher) søt, og Tom virker lykkelig i hennes selskap, så jeg er glad på deres vegne. Det føles bare litt... rart. Jeg mener, jeg har bilder av en gift mann på veggene mine....


Siv
xxx

/Bildet er linket

40 kommentarer:

  1. Haha. Er det gale av meg å ikke vite hva/hvem verken Mcfly eller Fletcher er (for noe)? :p

    SvarSlett
  2. Aw, du er så søt Siv! kjenner meg igjen;)

    SvarSlett
  3. hahaha søte deg :D lykke til da, hoho

    SvarSlett
  4. Aww, så søtt! Mrs Fletcher ser jo ut som en utrolig søt dame! Heldigvis er Kaulitztvillingene ugifte og det samme med 1D-gutta, men det kommer nok til å endre på seg innen et par år..

    xx TraN

    SvarSlett
  5. Det er faktisk veldig kjipt! :(

    SvarSlett
  6. Sv. Tusen takk forresten :) Jeg trenger sånne ord :)

    SvarSlett
  7. Gift eller ikke, fin å se på er han uansett!

    SV: DH startet i 2004, så det er visst gått åtte år! Det er aldri for sent å starte :-)

    SvarSlett
  8. Haha :D , morsomt at du har bilde av en gift mann da ;)

    SvarSlett
  9. hehe,trist når noen du har en crush på blir gift. Følte sånn når jeg fant ut at både Jensen Ackles og Jared Padelecki er opptatt begge to,gift rettere sagt og har nylig blitt fedre. De spiller i tvserien "Supernatural". Endog har mest crush på Jensen Ackles<3

    SvarSlett
  10. sv/ Vel, lykke til! Takk for kommentar :-)

    SvarSlett
  11. Haha, må si jeg kjenner meg litt igjen der. Celebritycrush er ikke lett, dessverre. :-/

    SvarSlett
  12. Så søtt, men uff, det er ikke morsomt å ha kjærlighets sorg!

    SvarSlett
  13. Hehe kjenner problemet! Min helt, Robbie Williams, er jo gift. Men jeg skal gifte meg med han når han skiller seg fra dama!!! Det er jo lov å drømme i hvert fall ;)

    SvarSlett
  14. Hahaha, du er så skjønn! Skjønner godt at det er rart da, at heltene plutselig begynner å bli så gamle at de gifter seg og greier. Blir nesten panisk av å tenke at det begynner å nærme seg "den" alderen for meg og. Skummelt å vokse opp!

    SvarSlett
  15. Når du sier det på den måten så er det ganske rart: Bilder av en gift mann på veggen. Haha :D

    SvarSlett
  16. Haha, jeg måtte ta meg selv av å le litt av dette innlegget. Jeg digger måten du skriver på :) Du er nok ikke alene av å ha bilder av gifte menn på veggene. I mine tidligere år, guilty as charged!

    SvarSlett
  17. aww.. haha, stakkars. Du er no søt og! Eg har faktisk aldri hørt om eller sett fyren.

    Sv: Tusen takk for så fin kommentar <3

    SvarSlett
  18. Hehe, for en forferdelig følelse! Har hatt noen slike forelskelser selv.

    SvarSlett
  19. heheh, de er jo veldig søte de gutta der da :D Siden det er 3 igjen utenfor ekteskap så har du en god sjanse! heier på deg Siv :D

    SvarSlett
  20. Hahaha, Siv da ^^
    Du får krysse fingrene for at det blir skilsmisser framover da vet du ;)

    SvarSlett
  21. hehe, stygt å le Siv, men vanskelig å la være.. Stakkar deg, skjønner godt at hjerte ditt er blitt trampa på, shame on him! Kanskje han blir skilt en dag, også blir han din likevel, så lever dere lykkelig alle deres dager..... :)

    SvarSlett
  22. Huff, stakkar deg. :/ Det er litt morsomt at du kom med dette nå, for jeg sitter og leser om fans i psykologiboka mi nå ;)

    SvarSlett
  23. hehe, så søtt.

    / tusen tusen takk <3

    SvarSlett
  24. SV: Jaa, vurderer sterkt å bytte bloggplattform nå. Men hvordan er blogspot? Er design og sånt enkelt å ordne? Kan vel kanskje lage meg en test-blogg, for så å velge om jeg går over til det. :-)

    SvarSlett
  25. Haha, det er morsomt å tenke på. Jeg har bilde av en 50år gammal mann og en død mann på veggen. Litt ekkelt når man tenker det på den måten, men kan ikke motstå Johnny Depp og Kurt Cobain. Hjerte.

    SvarSlett
  26. Hehe, at det går an å være så fortapt i en kjendis.. hihi. Jeg er fortapt i Johnny Depp, blant andre... ;)

    SvarSlett
  27. aawww, så søt du er :D er litt hemmelig forelsket i robert pattinson jeg, haha (IKKE i twilight-filmene btw. æsj. men i water for elephants, for eksempel ;))

    SvarSlett
  28. Hehe, så skjønn du er, Siv ;) Jeg aner ikek helt hvem denna fyren er, men har vært skikkelig fangirl selv, så skjønner hva du mener ;)

    SvarSlett
  29. aww, kan hende det er flere mr.fletcher's der ute, bare ikke tom;)
    du er søt du og da, hehe.

    de er jo skjønne også da de to, Tom and Gio <3 de er virkelig et av de skjønneste parene jeg vet om.

    SvarSlett
  30. Min drømmemann er over 30 år eldre enn meg. Jeg anser det som totalt umulig. Kjedelig.

    SvarSlett
  31. Hurra for Tom og Gi! :D

    Jeg har fremdeles ikke lukket øynene mine for herr Jones.. Men hvis hvert par skal bruke et år på forlovelsen, for så at nestemann skal fri til sin utvalgte like etter bryllupet så tror jeg ikke at jeg har så lenge igjen.
    Får håpe at Dougie blir nestemann etter Harry da! ;D

    x

    SvarSlett
  32. aww <3 du vet, 50% av ekteskap ryker, så sjansen din er fortsatt der, haha! :-D neida, prøvde bare å muntre deg litt opp <3

    SvarSlett
  33. Hahah, han er jo søt da :)
    Men jeg hørte at Harry er forlovet nå? :o

    SvarSlett
    Svar
    1. Jepsi Pepsi; It broke my already broken heart!!

      Slett