12.05.2012

Meanwhile in Northern Norway...

CIMG8432

....... Jeg trenger ikke nevne hvilken dato det er, eller hvordan været er i resten av Norge. I fjor på denne tida, gikk vi ute i lite klær, og vi satt ute i skolefriminuttene og sola oss. Klokka 8 i morges var papsen og jeg ute og sjekka at passasjen vestover øya var åpen, og planene mine var å sykle en tur nordover på vestersida. 20 minutter etterpå så det ut som på bildet, og det etter vårstemninga jeg hadde da jeg sto opp. Supert, liksom, for dette gjør at man får überlyst til å være ute... Men hei; nå har jeg ei unnskyldning til å sitte inne med lekser...! God helg!

Siv
xxx

32 kommentarer:

  1. Nei! Det burde jo vere slutt på sånn uføreseieleg vår no. Her eg er er det ikkje snø, men langt frå sol heller... Om det er bittelitt til trøst, liksom. Uansett, god helg!

    SvarSlett
  2. Åh, nei! Snøen burde jo forsvunnet for lenge siden. Kan ikke tro det, jeg. Her er det heldigvis ikke snø, men de få varme dagene vi hadde kommer nok ikke tilbake på en stund... skulle tro det fortsatt var mars!

    SvarSlett
  3. Såpass ja, får håpe våren og sommeren snart er i anmarsj ;)

    SvarSlett
  4. Huff, forferdelig.. Dette likte jeg dårlig!

    SV: Hehe.. Ja ting tar tid, men så lang tid tar det heldigvis ikke her. Det hadde blitt dyrt siden vi har leid inn fagfolk :P

    SvarSlett
  5. Brrr! Da skal jeg ikke klage på litt kald vind her, når det ellers er opphold! :)

    SvarSlett
  6. Uff, fysj! Våren skal jo komme nå, ikke snø! I dag tidlig var det sol her også, men for 10min siden begynte det å plaskregne! Kjipt! Men jeg skal ikke klage....

    Ps! Takk for fine kommentarer på bloggen i det siste! Jeg er så dårlig på å kommentere tilbake....

    SvarSlett
  7. Gla vi har sol idag og ikke noe snø :D

    Kjipt å sitte inne med lekser.

    SvarSlett
  8. Godt du ser det positive i det! Jeg våknet også til snø, og det er faktisk uaktuelt at det skjer nå! Flaks jeg ikke hadde skiftet til sommerdekk på bilen enda da!

    SvarSlett
  9. Huff, håper snøen forsvinner snart:) Men nå du som du sier;tid til lekser:) woop woop:)
    God helg søte siv:)
    SV;Takk kjære Siv:) Jobbintervjuet i går gikk bra følte jeg:) Nå er det bare å vente på svar:)

    SvarSlett
  10. Nord-Norge i mitt hjerte! :) Dette ustabile været, altså. :)
    Åh, du er så positiv og fin. Kos deg med lekser. :)

    SvarSlett
  11. Du tuller!? Jeg misunner dere overhodet ikke for å si det sånn! Håper snøen forsvinner like fort som den kom :-) Nå er det jo straks sommer!

    SvarSlett
  12. så kjedelig, håper den forsvinner fort da, så du kan få litt deilig vårstemning igjen :)

    bare tenk så deilig d blir å bli ferdig med leksene? :)

    SvarSlett
  13. DET ER FORFERDELIG! Jeg er vant med varme trøndelag, også er det søren meg vinter ennå er oppe! ;o Jeg vet ikke hvor du bor, men her er det meldt snø ennå 20. mai :(

    SvarSlett
  14. æææh, ok, nå synes jeg litt synd på dere!! i dag er det strålende sol her. og det er jo snart sommer. bare for å gni det inn liksom, haha :D

    SvarSlett
  15. Vi er så uheldig med været her nord :S

    SvarSlett
  16. Nå synes jeg synd på dere. Heldigvis ingen snø her, takk og lov for det:) Men var ikke lenge siden det var snøstorm her, men den snøen forsvant heldigvis ganske fort:)

    SvarSlett
  17. Helt vilt hvor uforutsigbart det kan være. Her pøste regnet på, så ble det sol, så pøsregn og det gjentok seg gang på gang. Vet liksom aldri når det er trygt å gå ut :)

    SvarSlett
  18. / tusen tusen takk Siv <3 <3 <3

    SvarSlett
  19. Kom hit til England du Siv så får du se sol, farger, lett kledde mennesker og kjenne temperaturen :)

    SvarSlett
  20. Er det virkelig snø oppe hos dere ennå....huff, jeg er glad vi ikke har det. Selv om det ikke er særlig varmt om dagen, så er bakken bar i hvert fall! Det er blanding av opphold og regn her om dagen....

    SvarSlett
  21. ...deilig..

    // hoho, nei, det er toomt ;)) du kan få neste gang - promise!

    SvarSlett
  22. åh, så kjiiipt! Jeg er SÅ lei av snø! :p

    SvarSlett
  23. Ble super deprimert av å se det bilde i alle fall. Er glad jeg ikke er der :p

    Sv; Så gøy :) Har aldri vært i Skottland, eller i nærheten heller :p

    SvarSlett
  24. Ble deprimert bare av å se på bildet! Er glad jeg ikke er der i alle fall :P

    Sv; Så gøy :) Har aldri vært i Skottland, eller i nærheten heller :p

    SvarSlett
  25. Ånei, eg er ein sånn som er veldig ferdig med vinteren nåt våren kjem, så tykkjer det er kjempekjipt når sånne ting skjer! Men det er ei god unnskuldning for å vere inne, og no kunne eg faktisk trengt det, har litt for mykje å gjere!

    SvarSlett
  26. Siv, les om African time, her: http://en.wikipedia.org/wiki/African_time

    Og når det gjelder været, kom jeg over dette på facebook:
    ‎"Mai er avlyst på grunn av tekniske problemer. Vi sender derfor en reprise av februar til feilen er ordnet", meldes det fra drittvær.no .....
    : )

    SvarSlett
  27. Og der kom depresjonen, huff for et kvalment bilde.. Det skal liksom være vår/sommer nå... Og alle de fine dagene vi hadde her på sørlandet er også borte. Vi har litt sol av og til, men så er det altfor mye vind som ødelegger.

    SvarSlett
  28. Hjelpes, heldigvis har vi ikke sånt vær i sør om dagen! :/

    SvarSlett
  29. Stakkars dere! Må si at jeg foretrekker sidelengs regn fremfor snø altså. Plutselig ikke så trist vær her lengre :p

    SvarSlett
  30. Steeeeike!! Driver værgudene å lurer dere sånn hvert år eller?:P

    SvarSlett
  31. Holy craparoni!
    Åhh, jeg er langt i fra misunnelig.. Det gjør at mine klager om regnværet ikke er så mye å klage om lengre føler jeg :P
    Håper at sommeren (først og fremst våren kanskje?) kommer til nord og!

    Jeg kan se snø på fjelltoppene enda og det er lite kult nok for min del.. Må vel sende oppover sola en tur! :)

    x

    SvarSlett