08.05.2012

Bloggkjærleik

Jeg har så lyst å spre bloggkjærlighet. I blant kommer det små drypp, og jeg prøver å linke dere til innlegg som omhandler denne bloggen i det minste. Men jeg vil ikke linke dere lei, ei heller miste tillitten deres ved å linke til alle bloggene jeg leser - det er ganske så mange skal jeg fortelle dere. Jeg vil linke til blogger som jeg faktisk digger, men da kommer samvittigheta inn, og kjærligheta forsvinner: Jeg vil ikke utelate noen, for jeg vet hvor trist det er! Dette er en ond sirkel, og det er kjipt, for folk kan være de supreste av de supre, selv om bloggen ikke er like bra.

Summer Love


Peace and love

Nå høres det jo nesten ut som om det ikke er så mange gode blogger i leselista mi, men det er jo bare tullfjas. Det er bare det, at skal man starte å ramse opp, er det så altfor lett å glemme noen. Derfor har jeg heller en "bloggere"-fane øverst her. Den er rimelig dårlig utfylt, og jeg glemmer ofte å putte på etterhvert som jeg blir kjent med nye folk. Det begynner også å bli så mange der, at jeg må få den sortert den i nærmeste framtid. Men da kommer enda et dillemma til: Siv liker ikke å putte folk i bås. Men jeg skal vel finne et svar på det, også gir jeg dere et lite vink når jeg nærmer meg mål! I mens kan dere jo se meg nevnt som innlegginspirasjon hos Marita, en av Trilles favorittblogger, slutteådrikkebrus-inspirasjon hos Sindre, og som ukens leser på Eva Beates nye blogg. Fint folk, superfint folk, og sånne nevnelser uten innput fra meg, er noe av det kuleste med å blogge!

Siv
xxx


/Bildene er linket

35 kommentarer:

  1. Eg kjenner meg igjen i det og få dårlig samvittighet når ein skal nevne kva blogger ein leser og liker.. eg leser jo SÅ mange kver dag og liker alle sammen - vanskelig og utelate noken! :)

    Ha ein herlig tirsdag fina!

    SvarSlett
  2. Glemmer også det helt. Men av og til, så liker jeg å ha dem litt for meg selv i hjertet.

    SvarSlett
  3. Du er jammen meg søt :) Og linker er fint!

    SvarSlett
  4. Du er så søt, Siv! Spre så mye kjærlighet du kan, for det mangler kjærlighet her i bloggverdenen også.. Fikk en lite hyggelig kommentar i går, men men, skal ikke ta meg nær av den :)

    xx TraN

    SvarSlett
  5. Søteste Siv :D Så enig med kommentaren over her!
    Tusen takk for gode tips :D

    SvarSlett
  6. Jeg kjenner meg igjen i det å få dårlig samvittighet når man skal nevne hvilke blogger man leser og liker... Ingen nevnt ingen glemt som man pleier å lire av seg ;)

    SvarSlett
  7. Du har fortjent hver eneste utnevnelse Siv:) Du er fantastisk og det er bloggen din også, og det kommer fra meg som gennerelt sett aldri leser eller hvertfall aldri finner noe interesant hos bloggere under 20 år.. men her er det alltid noe interesant, bra tekster, velformulert og meget reflektert:)

    //ja det var kjipt med de skoene, jeg sørger enda.. hehe;)

    SvarSlett
  8. du er så søt siv.
    du har så mye fint, bra og rart på bloggen din, hihi.

    SvarSlett
  9. Haha, du er jo så søt! Vil ikke putte folk i bås ^^

    SvarSlett
  10. Nevner ikke så mange blogger jeg heller... Folk har så forskejllige blogger på forskjellige måter. Kjenner også til den med å glemme å legge til de nye fine bloggene jeg finner.

    SvarSlett
  11. Skjønner hva du mener:)

    SvarSlett
  12. Jeg elsker når bloggere deler linker, det er så koselig :)

    SvarSlett
  13. Skjønner at det kan bli vanskelig, ja.

    Sv; Det har du helt rett i! :)

    // Ja, det irriterer meg virkelig når det virker ut som manusforfatterene ikke er perfeksjonister, det skal jo liksom forestille virkeligheten, så da synes jeg det skal virke sånn også.

    // Ja, det må du da, hehe :p Selvom blogginnleggene er noe helt annet enn boka.

    SvarSlett
  14. Fine bilder og tekst! Du skal ikke ha for dårlig samvittighet!! selv om man liker mange blogger, blir det alltid noen man har som favoritter!! Mange av oss har deg som en av favorittene :) og du har dine favoritter! Sånn vil det alltid være :)

    SvarSlett
  15. så moro å bli nevnt av andre blogger, da! så navnet ditt inne på trillebloggen her om dagen amma ;) også så jeg akkurat nå at jeg var på bloggere-fanen din, awesome :D tusen takk :D

    SvarSlett
  16. Alle blogger kan ikke falle i smak, slik er det bare :-) Du får 'trøste' deg med at de bloggene du ikke liker, er garantert favoritten til noen andre!

    SvarSlett
  17. Er jo alltid gøy å få navnet sitt nevnet :)). Har ikke merket den der lista av deg med bloggere :). Men det var et bra påfunn:)

    Sv: Legger ut bilder av kjolen jeg skal ha på ballet på lørdag:)

    SvarSlett
  18. Herlig innlegg og takk for bloggtips <3

    SV: Hehehe... ;) Bra du blir sulten.. Det skaper jo en viss inspirasjon ;)

    SvarSlett
  19. Du er nå så snill at du tenker på alt og alle også du Siv :)

    SvarSlett
  20. Skjønner dilemmaet ditt, men det er utrolig fint av deg å ha en egen menyknapp for å rose bloggerne da:)

    SvarSlett
  21. Flotte og fine bilder:) Du er så søt siv! Fint å spre bloggkjærlighet<3
    SV;Den er veeeldig spennende:) Elsker det middelalderpreget som er over "Game of Thrones":) Hvem kan ikke motstå en ridder i rustning?:P hehe

    SvarSlett
  22. Sjønner deg godt! Jeg leser også mange blogger, men synes det er vanskelig å trekke fram noen få om ikke det er noe spesielt som gjør at jeg linker til dem i et innlegg :-)

    SvarSlett
  23. Kjenner meg igjen i tankegangen din :)

    SvarSlett
  24. Det er ikke så lett, men jeg synes det er viktig å ha en liten liste med de nære, kjære favorittene. Det handler om å vise litt kjærlighet, heder og ære. Man fortjener det! :) Takk for link forresten. Veldig koselig. Klem <3

    SvarSlett
  25. jeg klarer aldri å velge bare en når noen spør meg hvilke blogger jeg leser :) hehe.
    ingen nevnt,ingen glemt :)

    men koselig med bloggkjærleik, så kan jo heller vi som leser din ta det til oss som en takk for at vi leser :)
    du er flott du siv

    SvarSlett
  26. Er ganske så sikker på at du har mange fine lesere ja, det skulle jo bare mangle etter de fine, gode innleggene du skriver så bra!! ;)

    SvarSlett
  27. Bloggkjærlighet <3 Søte siv :)

    SvarSlett
  28. Jeg synes også det er vanskelig å skulle anbefale blogger. Eller det er egentlig veldig lett, og man vil jo dele med seg de gode bloggene man leser, spesielt nye, men føler at det blir feil i forhold til de gamle man har lest lenge. Dem skulle jeg gjerne linket til hele tiden :)

    SvarSlett
  29. Jeg følger så mange på bloglovin at jeg har ikke oversikt selv, engang!

    SvarSlett
  30. Er mange fine blogger rundt om ja. Det skal være sikkert. :)

    SvarSlett
  31. Du er fiiin. Jeg skjønner deg godt, altså. Jeg kommer alltid på noen jeg skulle husket når jeg har bloglove-innlegg. Men jeg tenker at det går greit, jeg kjører det jo såpass jevnlig. :)

    SvarSlett
  32. Skjønner hva du mener, er også redd for at noen skal føle seg glemt, så jeg kommer nok til å lage flere bloggtips-innlegg, nettopp fordi det er så MANGE fantastiske blogger ute på det store nettet ^^

    SvarSlett