25.01.2010

En spesiell type?

Jeg har tenkt ganske lenge på hva slags "typer" gutter jeg liker.
Hvorfor har jeg falt for akkurat de jeg har gjort?

Jeg har måttet sammenligne dem, noe som jo ikke var helt lett...

De var alle:
-Litt over snittet utadvendt
-Snakkesalige
-Greie
-"Normale" ; i den forstand å ikke prøve på å være kul

-Åpen

-Smart sosialmessig
-og (merkelig nok) blond!

Er det en hemmelig kode, eller?
Jeg må nok oppholde meg i den "tenkende boks" lengre.

























Dougie Poynter; blond og tullete!


Faller du for en spesiell type gutter, eller er det bare alt og alle innen rekkevidde?
(Evt. jenter, om det passer bedre ^^)

Siv
xxx


P.S.
Jeg fikk skrive gjesteinnlegg hos Marte!
Dere får se hva jeg mener om bloggen hennes, også kan dere melde dere på konkurransen på samme blogg!
Kanskje du vinner en Eos?

11 kommentarer:

  1. Faller for snille gutter jeg ;)

    Sv: Koffertlås har jeg alltid! Det er kjekt.

    SvarSlett
  2. Haha, ser ut som Dougie er den rette for deg x''D

    Hmmm.. liker gutter som har blåe øyner eller brune, brunt hår eller noe anne og tenker mest på insiden, jeg ;p

    SvarSlett
  3. Jeg faller for gutter som Harry :D. Haha.

    SvarSlett
  4. Ja, du og han dougie ser jo bra ut ilag:)
    kansje det er noe mystisk med deg og blonde gutter;p ring han ;) xd

    SvarSlett
  5. Hmm, jeg faller for litt forskjellig egentlig tror jeg!


    Tusen takk!

    SvarSlett
  6. Dougie er jo maks herlig, da - det ville ikke blitt mange kjedelige øyeblikk sammen med ham <3 For meg har alltid Danny vært den som har spilt nærmest mitt innerste hjertekammer (fælt til høytravende fraser da), men alle de fire er plantet langt inn i hjerterota ^^

    Tusen takk for gode ønsker =)

    Så utrolig godt å vite at alle de ordene kunne være litt interessante også.

    Klem fra Karina.

    SvarSlett
  7. Hehe, jeg faller for det meste for folk med mørkt hår og mørke øyne, som f.eks pakistanere, kurdere, marokanere, de fra midtøsten osv :-D

    Dougieer visst den rette for deg :-D

    SvarSlett
  8. Har falt for litt forskjellige gutter opp gjennom tidene egentlig, men har jo vært sammen med kjæresten min i snart ett år nå og er like forelska enda! Er så utrolig mye med ham jeg falt for egentlig, men er i alle fall utrolig glad for at det skjedde, siden vi har det så bra sammen :) Håper du finner ut av alle "guttetankene" dine da, mens du oppholder deg i tenkeboksen som du skriver ^^ ! Kan jo være lurt å tenke litt over hva man faller for, så vet man litt mer om seg selv og hva man leter etter :)

    Svar: Ntååh, takk! Du er så snill, blir så utrolig glad når jeg leser kommentarene dine! :D Denne dagen har ikke vært helt på topp nei, men den ble bedre mot kvelden da heldigvis! Takk for søt kommentar hvert fall, setter så stor pris på det! :D
    + Hmm, jeg skjønner deg godt :) Er godt med litt ekstra penger, både for å spare til ferier osv. og for å bruke. Kjedelig at det er dårlige jobbmuligheter hos deg, men du får bare søke det du kan og krysse fingrene da vet du! (:
    + Syntes den toppen var dritkul selv :D Kjedelig at det ikke er litt billigere, samtidig er det jo litt bra når man tenker på forbruker-samfunnet vi lever i. Jeg vil hvert fall heller ha ett par skikkelig fine plagg enn masse halvveis-plagg. MEN, når det er sagt, det kunne godt vært litt billigere hos Topshop, mye av det er faktisk dyrere enn man skulle tro! Bare hyggelig, håper du finner ut av det :) ^^
    + Bare hyggelig, er glad du likte tipset! Syntes det var så lurt selv så måtte bare skrive om det :D Og du, tusen takk! :D Blir så utrolig glad når folk har lyst til å følge meg på bloglovin, betyr jo mye når folk liker bloggen min :) Så tusen takk, jeg setter virkelig pris på det! ^^

    SvarSlett
  9. Jeg har vel ikke egetlig sånn spesielle krav til gutter jeg liker. Og nå har jeg jo kjæreste, som også er den eneste kjæresten jeg har hatt, så har bare en å ta ugangspunkt i =P

    SvarSlett
  10. Fin liste da, håper du finner en gutt med alle de kriteriene da :*

    Jeg liker bare èn type gutt; kjæresten min :D

    SvarSlett
  11. Vet egentlig ikke hvilken type gutt jeg liker, men jeg elsker folk med blå øyne 8D høhø, mer vet jeg ikke. Som det står skrevet over her, så er det vell innsiden som skal telle mest da! ;-) og jeg digger også gutter som ikke prøver å være kule hele tiden, men som faktisk er seg selv!

    Sv: her blåser det og en del, men egentlig ikke så veldig mye. ikke så mye som jeg hadde forventet :-p

    SvarSlett