10.01.2010

Bloglovin'

Nå skal jeg lære dere hvordan bruke Bloglovin', steg for steg!

1.












Det første du gjør er å registrere deg.


2.










Etterpå logger du inn.



3.







Ferdig! Nå kan du finne alle yndlingsbloggene dine, og følge dem.



Sammendrag:











Voila, så lett var dèt :)

Nå kan du teste det ut, med å trykke på denne
Follow Motionocean





Det som er så bra med Bloglovin', er at du slipper å klikke deg inn på alle bloggene du leser hele tiden for å skjekke om de er oppdatert.
Du logger deg inn på Bloglovin' så ser du alle som har posted nytt innlegg.
Du kan lagre yndlingspostene så du finner dem kjapt, og markere som "lest".

Har du registrert deg?

Siv

xxx

3 kommentarer:

  1. sv; takk for kommentar siv ! :D Du er så snill! :D Hvordan har helgen din vært om jeg tørr spørre? :D Kos deg masse i kveld!! :D:D

    SvarSlett
  2. Fin steg-for-steg-opplæring, Siv :)

    Jeg har vært registrert der en stund, jeg :) superpraktisk!

    SvarSlett
  3. Niiice, nei men skal nå tror jeg : DD

    SvarSlett