07.01.2010

Dagens fangst! (+ nyttårsforsetter)

















En av mine gode venninner lagde dette på skolen idag, og ga meg det! Snilt, eller hva? Jeg synes det er kjempeflott :)

















Selv lagde jeg disse på emaljering!

Annen informasjon jeg kan gi fra idag:
-Det har snydd noe inn i granskau'en inatt! (Nå har vi nesten tatt igjen Sør-Norge.)
















Utenfor huset vårt.

-Jeg har ikke bablet ivei idag!!
-Jeg ble mektig imponert av de yngste på rockeverksted! De var altså så flink til å spille.



Mine nyttårsforsetter

¤Ikke la mitt sure humør gå utover klassen (fikk noen klager i høst...)
¤være mer blid. (?)
¤Trene mer regelmessig (så blir kroppen glad!)
¤Spise mindre godteri (altså fortsette på forrige års forsett)
¤Ikke være så frekk (dette er noe jeg startet med i niende :/)
¤Lese mer! ( leste altfor lite i 2009)
¤Minske databruken (fra en time til...?)
¤Utvide ordforrådet
¤Ikke vente til siste liten med å gjøre ting (i.e. lekser)

Jeg kan si at jeg er mye greiere og at jeg har mye større ordforråd enn mange som jeg kjenner. Sitter egentlig ikke så mye på data, og leser mer en folk flest.
MEN, der kan alltids være forbedringer!
Jeg har vært utrolig slurven det siste halvåret, og med det har jeg følt meg som et dårligere menneske...
SKJERP DEG SIV ;)

Hva slags nyttårsforsetter har du?

Siv
xxx

2 kommentarer:

  1. Jeg har 0 nyttårsforsetter :D yahay xD

    SvarSlett
  2. - Trene bedre
    - ikke banne så mye x''D
    - Spare penger

    SvarSlett