03.01.2010

Film-anmeldelser!

Nå har jeg sett The Simpsons movie, Stardust og KingPing!

The Simpsons movie

























Halvgal film, akkurat slik som seirene er!
Homer og familiens by blir isolert fra omverdenen med ei kule. Homer's skyld såklart! Nå må han redde både byen og forholdet mellom Marge og barna.

Jeg lo ikke så veldig mye. Det er vel ikke min type humor. Terningkast 2.


Stardust

























Stardust handler om Tristan som vil vinne hjertet til ei jente. Han lover å hente ei stjerne til henne, og reiser på kjappest mulig vis: med et Babylonlys. Han finner fort ut at stjernen som har falt er ei kjempe vakker jente!

Filmen er spekket med magi og kjærlighet, en flott film! Anbefales :)

(Endelig fikk jeg sett den, etter å ha sett første halvdel tre ganger...)


KingPin






















Dette er ingen ny film, fra 1994.
Den handler om Roy som er verdensmester i bowling. En dag møter han fæle folk, og han mister hånda. Senere møter han Ishmael, en naiv mann fra landet. Roy vil tjene penger etter 17 år med drikking og nedgang. Ishmael er en lovende bowler, og med hjelp fra ei sexy dame så skulle det vel gå bra?

Om du ikke har tålmodighet så er ikke filmen noe for deg. Begynnelsen er ganske kjedelig. King Pin er ingen nymoderne film, men jeg likte den! Terningkast 3,5 ^^

Har du sett noen av disse?
Hva synes du om dem?

Siv
xxx

2 kommentarer:

  1. Har bare sett Simpsons The Movie, og den er eeeeeid x''D

    SvarSlett
  2. Jeg har sett både simpsons movie og kingpin (kingpin hadde jeg på VHS, så den så jeg for maaange år siden).

    Simpsons er mer min type humor. Kingpin blir litt for mye av det gode for min del.

    SvarSlett