23.01.2010

Konfirmasjonstreff

Dagen idag har faktisk gått ganske fort, selv om vi var der i flerfoldige timer.
Vi sang, lekte og øvde i kirka.

Ved å bli blandet med 60 andre ungdommer på øya, har jeg fått forskjellige intrykk av tenåringene.
Det virket som om de var veldig forskjellige alle sammen!
De virker litt splittet (til klasse og være) og noen virket litt utenfor.
Jeg ville kaldt noen fjortiss, andre barnslig eller merkelige, frekke, wannabe-cool, teite, greie. Jeg kunne fortsatt å ramse opp forskjellige mennesketyper, for jeg fant mange forskjellige der ved å sitte i ro noen minutter og studere!
En kan få et førsteintrykk av noen om personen sier noe eller ikke.
MERKELIG NOK!




Wannabe-cool: Jeg vet der var en gutt jeg irriterte meg litt over. Han var fullt opptatt med mobilen, og prøvde så utrolig hardt på å være kul, med jenter på fanget og DEN attituden.

Spøkefugl: En av gutta ville jeg kalt spøkfugl. Han var ikke redd for å dumme seg ut. Han hadde litt selvironi, og tullet rundt. Slike skulle man hatt flere av!

Frekkiser: Personer som svarer igjen kaller jeg frekkiser (foreløbig) og der var en del slike der... (uheldigvis)

You get the point!
Verden består av så mange forskjellige personligheter, om man godtar det eller ei.
Jeg lurer på hva slags førsteintrykk jeg ga? Jeg er bare megselv... Kanskje der er en type personlighet som heter Siv?








Jeg hadde det iallefall hyggelig på konfirmasjonstreffet idag!
Vi var åtte stykker i solistgruppa, og lederen vår er den beste.

Jeg skal synge verset på "Velsignelsen" med ei klassevenninne, men vi klarer ikke helt å time når vi skal synge... PUGGINGS!


Ble utrolig nok blendet av husbandet, og må si jeg blir imponert hver gang jeg hører trommiser!
(skjedde tidligere i år på Gla' dagan - se eldre post)

























Maybe there's a thing I'm having for drummers? HARRY JUDD LOVE!


Blir du imponert av personer som spiller instrumenter?
Hvem trekkes du mot; bassister, gitarister eller trommiser?

Hvilken type person er du?

Siv
xxx

6 kommentarer:

  1. - Blir imponert over de fleste som er flinke, så er det noen som spiller ionstrumenter som er veldig flinke, så blir jeg imponert.
    - Aner ikke hvilken type person jeg er :p jeg er.. meg? x)

    SvarSlett
  2. sv; må bare takke for kommentar på bloggen min! :D blir så glad når du kommenterer. Hatt en fin helg? Gjort no spess? :D Håper du koser deg den lille delen som er igjen av dem! :D:D

    SvarSlett
  3. Vet ikke helt hvilken type person jeg er jeg :P

    SvarSlett
  4. Jeg blir vel generelt imponert over folk som er spesielt gode til noe.
    Jeg tror nok jeg trekkes mot gitarister.

    hmm jeg er en Linn person jeg tror jeg vi sier ;D

    SvarSlett
  5. Jeg blir vel generelt imponert over folk som er spesielt gode til noe.
    Jeg tror nok jeg trekkes mot gitarister.

    hmm jeg er en Linn person jeg tror jeg vi sier ;D

    SvarSlett