25.01.2010

You've got a friend - cover

Før du eventuelt trykker "play" så må du vite at:
1. kvalitetet er utrolig dårlig!
2. Gitaren er muligens ustemt, stemte den bare i full fart uten noen tuner...
3. Jeg poster dette for morrohetens skyld :)



Cover av Carole King's sang - You've Got A Friend.
(Yes, that's me singing & playing!)

Bildene er mine, om en ser bort fra de av McFly!


Nå har jeg prøvd mobilen og MP3'en min. Ingen av dem har noen lydkvalitet å skryte over akkurat...
What's gonna be the next?

Siv
xxx

6 kommentarer:

  1. okei :) da e du utrolig flink til å sønge ! :o :)

    SvarSlett
  2. Woow, du er innmari flink hvis det er deg < 3333333

    SvarSlett
  3. in video siv : D
    fine bilda og du va flenk tel å sønge å spille !

    SvarSlett
  4. Takker, bukker, nikker og neier for kommentaren du la igjen på gårsdagens innlegg på den lille bloggen min! :D Håper du får en strååålende kveld ! :D

    SvarSlett
  5. åå jeg ville høre men det står "this video is currently not available. Please try again later. :(

    SvarSlett