22.01.2010

Bloggaward!







Her fikk jeg en bloggaward fra den tøffe Rikke!

Dere skal herved få sju fakta dere kanskje ikke visste om meg.


¤Det jeg egentlig vil bruke livet mitt til, er å opptre.
¤Jeg elsker oppmerksomhet, men helst positiv.
¤Fordrar ikke mobbing, rasisme, fordommer og forsøpling.
¤Siv har vært ordentlig forelsket i 4 gutter på sine 15 år på jorda.
¤Jeg har klippet plenen tre ganger.
¤Bøker er min lidelse.
¤Jeg vet litt om mye.


Jeg utfordrer bloggerne: Caroline, Aggis, Kristine, Mirakel, Adriane, Karina og Lotte
I read your blogs, and give you an award :)
Skriv sju faktaer om deg, du også!

Siv
xxx

2 kommentarer:

  1. Stilige fakta :) Mye her jeg kan si meg enig i; bøker og mobbing f.eks. Tusen takk for blog award'en! Utrolig hyggelig av deg. Nå bør egentlig være i drømmeland allerede, men jeg skal skrive faktasetningene i morgen, jeg.

    God natt, Siv :) <3

    SvarSlett